19 april 2024, 22:50:48

hervallen na clamydia(papegaai ziekte)

Gestart door kuiserke, 9 september 2012, 08:48:51

« vorige - volgende »

kuiserke

Voorgeschiedenis te lezen bij ziek en gewond.http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,40494.0.html

Het gaat niet goed met het kleintje, opeens gaat hij terug achteruit. Dus toch maar weer begonnen met de antibioticum. Dat heeft hij blijkbaar niet genoeg van gekregen, daar ben ik moeten met stoppen wegens het braken. Hij herkauwd steeds zijn voeding. Na een tijdje stopt hij ermee.  :'( ik ben er al zo aan gehecht geraakt . Als hij gedaan heeft met eten vliegt hij naar mijn pc, hij wilt daar mee zeggen ik blijf nog wat bij u en niet in de kooi. Ik ben hem aan het leren zaadjes eten en af en toe lukt dat wel. Eivoer dat lust hij niet al op alle manieren geprobeerd, trosgiert dat wel. In zijn kooi wil hij niet drinken kan ik nog iets doen weet er nog iemand raad....zijn stoegang is de ene keer normaal en de andere keer waterig wel zit er nog wat gebonden bij. De kleur is goed geel van de handopfok. Ik ben terug naar 4 voedingen moeten gaan want hij verloor gewicht. Alle hulp is welkom, ik zou hem zo graag redden. knufs Anita