19 april 2024, 22:12:17

Ouders voeren nog steeds ...

Gestart door Tara, 6 september 2003, 01:50:06

« vorige - volgende »

Tara

Hoi allemaal,

Elmo is nu zo'n 3 maanden oud, waarschijnlijk iets ouder en zij vraagt nog steeds voor pap aan de ouders en vaak krijgt ze er nog ook, ze eet wel zelfstandig maar toch heeft ze soms nog wat pap, kan dat kwaad of kan ik ze beter apart zetten?

Groetjes, Tara en alvast bedankt.

Hermes_Lucy_nest

volgens mij is het toch beter ze even apart te zetten hoor je weet maar nooit! :-/

Stijn dc

hello

je meot ze niet apart zetten, waarom zou je dat doen!
als ze al zelfstandig eet, dan is er geen probleem, ze blijven altijd wel profiteren van de ouders!

SDC:D

Hermes_Lucy_nest

geen idee maar beter voorkomen dan genezen vind ik hoor ::)

vriendelijke groetjes,

Valérie

Stijn dc

hello

wat zou je dan willen voorkomen?
er gebeurt toch niks dat fout kan gaan!

SDC:D

Sander

hello

volgens mij kan het ook helemaal niet kwaad!!  er zou toch niets kunnen gebeuren?? en als ze nog pap kunnen krijgen,waarom zouden ze er dan niet van profiteren?? :D

groetjes
sander

Paul

Hoi Tara,
Het is heel normaal dat de ouders de jongen blijven voeren ook al eten ze zelf.
Dus gewoon bij elkaar laten zitten hoor dat kan echt geen kwaad.
Bij mij werden ook de jongen nog een hele tijd bijgevoerd nadat ze al zelf aten.
Binkie is ook nog 2 maanden bijgevoerd nadat ie al zelf at en die is mooi groot geworden.

Groetjes, Paul

Tara

Hoi hoi,

ja wist wel dat het geen kwaad kon maar zal ze toch ff apart moeten zetten om tam te maken om weg te doen :(. Toch bedankt voor de reacties, maar tja, ik wil de ouders niet laten uitputten ;D.

Groetjes, Tara

Lique

Hoi Tara,

Waarom apart zetten, als hij lekker gevoerd wordt, lekker zijn gang laten gaan. Als de ouders het niet meer willen, doen ze het ook niet meer hoor.

Groetjes Lique

Tara

Hoi Lique,

ik moet hem zowiezo apart zetten om tam te maken. Want hij moet helaas naar een ander baasje toe ... En die wil hem per se tam maar denk niet dat ze hem tam zal houden :s ...