28 maart 2024, 09:34:04

Ricky...wat zal ik je missen....

Gestart door ROCKS, 3 september 2012, 23:45:36

« vorige - volgende »

ROCKS

Nog geen anderhalf uur geleden vond ik mijn lieve schat, Ricky, op de bodem van de kooi.
Ik was hem aan het zoeken, het was zo stil, en 's avonds is hij altijd zo lekker aan het fluiten en zingen, en dan doe ik vrolijk mee.
Nu niet, en ik dacht: waar zit je dan?
Ik ging hem zoeken, en zag hem niet.
Dacht eerst nog: die floeperd is met één van de meisjes meegegaan de slaapkamer in en zit daar nu heerlijk te slapen.
Tot ik in de kooi ging kijken, en ja hoor, daar lag mijn allerliefste schat!
Ik heb geen flauw idee hoe het komt, heb niks gemerkt, en tot een uur of zeven was hij nog gewoon actief....
Zijn popje zit op vijf eitjes, voor haar vind ik het nog wel het ergst....
Pffff....wat een verdriet kan je hebben, om zo'n klein lief diertje....ik heb mijn ogen uit me kop zitten janken....
Nu ligt ie op het broedblok, onder de kooi, op een kussentje waar mijn jongste dochtertje mee aankwam.
Daar mocht hij op liggen, en ze had ook nog wel een dekentje waar ie onder mocht, dat hoefde ze toch niet meer.
Ik houd mijn hart vast voor wat er nu gebeurt met Sammie, zijn popje, en de eitjes....

Ricky, je bent weer bij Rocky, en Jori, en ook bij Dimi....
Wat zal ik je vrolijke gefluit missen, altijd kreeg ik een reactie terug, als ik je maar even riep, of een fluitje naar je gaf, jeetje man, hoe kan dit nu zomaar?

IK MIS JE NU AL....


                                         ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

Savanna-c

O, jeetje :(

Sterkte met je verlies  :-\ :-\ :-\ :'(