Probleem waar ik snel hulp voor nodig heb! !!!OPROEP!!!

Gestart door Marl1, 28 augustus 2012, 12:43:40

« vorige - volgende »

Marl1

Nee, dat weet ik nog niet helaas. Denk wel binnenkort....

carco

Als het nodig is en je weet verder niemand die de zorg over kan nemen stuur je me maar een im.

Groetjes : Caroline
Klik op het plaatje voor onze site!




Marl1

Ow, dankjewel!

Ik weet inderdaad niet hoe ik het anders op kan lossen. Er heeft verder niemand gereageert.

Ik stuur je wel een pb-tje als het zover is.

Nogmaals dank.

Groetjes Marleen.

carco

Geen dank je hebt zo je best al gedaan voor de kleintjes dat je het zeker verdient om geholpen te worden  ;)
Ik lees het dan wel.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




mariska79

@Marl1, geweldig dat het zo goed gaat met de kleine!! petje af wat je gedaan heb. Nu het zo goed gaat met het valkje gaat het met jou iets minder best  :(.. Ik wil jou heel veel sterkte wensen en beterschap!!

@Carco, ongelooflijk dat er op deze wereld nog zulke behulpzame mensen zijn. Hartstikke lief van jou om marl1 te helpen  :-*

Marl1

Hoi Mariska79,

Dank je wel!  :)  Het komt ook heus wel weer goed!

Groetjes Marleen.

carco

Poppie zit inmiddels sinds maandag bij mij en petje af voor Marleen die het zo goed gedaan heeft :-*
Hij/zij zit inmiddels rond de 70 gram. Heeft logischerwijs wel een groeiachterstand maar ziet er verder prima uit.



Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Marl1

Hey Caroline,

Bedankt voor jouw lieve reactie!  :D

Wat een onwijs leuke foto zeg!

Geef Poppie maar een dikke  :-*  van mij! Gelukkig hebben we hier op de afdeling ook internet. Zo kan ik dagelijks de foto nog eens bekijken....

Groetjes Marleen.

Birdie

Valkparkieten plukken soms elkaar kaal, de Valkparkieten die ik zelf buiten heb is 1 koppeltje bij waarbij de ouders de jonge Valkjes kaal plukken & tot bloedens aan toe. Ze gaan dit jaar nog weg.