Probleem waar ik snel hulp voor nodig heb! !!!OPROEP!!!

Gestart door Marl1, 28 augustus 2012, 12:43:40

« vorige - volgende »

Bloemetje

Ik heb geen advies voor je, maar wil je valkparkietje wel beterschap wensen!
Mooi om te lezen dat je zo je best voor m doet.

Groetjes

Marl1

Bedankt voor de complimenten!  :D

Conny,
Wat een mooi iets van jouw Ajani! Wat knap dat dat valkje er bovenop is gekomen met jouw hulp! Ja, daar krijg je energie van! Ik hoop ook zo dat mijn valkje erboven op komt! Bedankt ook voor je uitleg! Ik zal hem de komende dagen om de 3 uur blijven pappen.

Groetjes Marleen.

Marl1

Het gaat weer aardig goed hier, de kleine weegt zo rond de 48 gram!  :D

Afkloppuhhh!  :P

carco

Klik op het plaatje voor onze site!

smiley

Hallo Marleen

Dat begint er weer op te lijken ,er komt weer gewicht bij .
Ik hoop dat hij nu op de terug weg zit ,en daar lijkt het wel op ...
Elke dag 1 a 2/3 gram erbij is goed dan groeit hij ook niet te hard .
Het lijfje moet ook de kans krijgen om te herstellen ,hou wel de lamp nog een paar dagen aan .
Ik had die namelijk na een aantal dagen uit gedaan en toen viel hij gelijk weer af !!
En dat is niet de bedoeling ......

Groetjes Conny

bezoek ook mijn website www.EveryOneWeb.com/Droomvlucht

DvE

Oh, goed nieuws!
Elke keer als ik zie dat er een nieuw bericht is, ben ik toch even nerveus. Ik hoop dat we goed nieuws mogen blijven krijgen over deze kanjer die zo'n slopende start heeft gekregen.
Veel beterschap en het beste voor de kleine! Goed dat je het geprobeerd hebt; wie weet krijg je een beloning in de vorm van straks een gezond valkje. Dank zij jou!
Hartelijke groeten,
Daphne

smiley

Hallo Marleen

Hoe gaat het nu met je kleine valkje ??? we hebben je nu al een aantal dagen niet gehoord !!
Ik hoop dan ook dat dit komt omdat het goed  gaat met de kleine  ???

Groetjes Conny

bezoek ook mijn website www.EveryOneWeb.com/Droomvlucht

Marl1

Hallo allemaal,

Smiley,
Dat ik zolang niet meer gereageert heb, komt omdat het goed gaat met de kleine.  ;)

Inmiddels weegt de kleine 62 gram! Ik ben hem om de 4 uur een voeding gaan geven ipv. om de 3 uur. Hij doet het goed, morgen is hij alweer 7 weken oud. En sinds 2 dagen springt/vliegt hij!  ;D

Ik ben in ieder geval blij dat het zo goed gaat! 'k Heb sinds vandaag de biggenlamp uit, hij is nog niet afgevallen, dus misschien kan hij sinds deze week af en toe een paar uurtjes in de kooi. Hij zit bijna volledig in de veren. Alleen zijn staartpennen blijven achter in de groei, heb ik het idee, zijn vleugels zijn afgelopen week enorm gegroeit, misschien lijkt het daardoor dat zijn staartje achter blijft.

Groetjes Marleen.

carco

Wat een ontzettend goed nieuws :D

Heb je geen foto's van ze?

Groetjes: Caroline.

Marl1

Fijn hè? Ik ben er ook blij mee!

Ik zal morgen eens kijken of iemand me kan helpen met foto's. Vast wel....  :D

Groetjes Marleen.

Marl1

Hallo allemaal,

Sorry dat ik geen foto's heb kunnen plaatsen. 'k Heb helaas slecht nieuws gekregen. Zoals jullie weten ben ik aan het overgaan op andere medicijnen. Dit gaat niet erg goed en moet ik het klinisch afmaken. Dit betekent dus dat ik ws. opgenomen ga worden, en dat betekent dat ikzelf niet meer voor de kleine kan zorgen. Hierdoor zoek ik voor een tijdje een huisje voor de kleine. Ik hoop zo dat iemand me hiermee kan helpen....

Dus als jullie iets weten....

Alvast bedankt.

Groetjes Marleen.

carco

Marl1

carco