6 mei 2025, 11:47:59

plots erg agressief. Man of pop?

Gestart door lesleypak, 23 augustus 2012, 20:47:20

« vorige - volgende »

lesleypak

23 augustus 2012, 20:47:20 Last Edit: 23 augustus 2012, 20:56:02 by lesleypak
Vandaag was James uit zijn kooi en ging hij heel de tijd bij mijn vriend zitten. Maar hij kwam steeds blazend naar mijn vriend toe en heeft hem ook een paar keer aangevallen.
Ook speelde hij heel erg de baas. Niet weg te jagen, steeds terug vliegen enzovoorts.
Ik heb al het een en ander opgezocht.  Zo zit hij ook veel op de grond in zijn kooi en maakt veel geluidjes, tikt ook heel veel met zijn snavel. Volgens mij kan het zo zijn dat die dan broeds is. Als dit zo is kunnen we hier op dit moment niks aan doen. Nu twijfel ik eigenlijk of het wel een mannetje is. Heb ik altijd gedacht door zijn machogedrag maar misschien heb ik het wel mis. Dus doe er ook nog een foto bij zodat jullie het misschien kunnen zien.

lesleypak

Oja James is net iets ouder dan 1 jaar. Wat wel opvallend was, was dat die wel bij mijn vriend wilde zitten maar hij begon te blazen toen Erik met zijn handen armen bewegingen ging maken.

carco

Duidelijk broeds gedrag.
Zo te zien heb je een cinnamon man.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

lesleypak

bedankt voor je antwoord! Hij reageerde alleen zo bij mijn vriend. Wil dat zeggen dat hij mijn vriend als partner ziet? Normaal trekt James heel erg naar mij toe. Ook toen hij later in zijn kooi zat bleef hij blazen naar mijn vriend. Ik mocht hem gewoon aaien. Of ziet hij mij dan juist als partner? Is er iets wat ik kan doen of moet ik gewoon wachten totdat het overgaat?