28 maart 2024, 22:41:00

Dagboek roodrug (Tommy)

Gestart door miep, 26 augustus 2012, 14:51:45

« vorige - volgende »

Savanna-c

Nou dat vindt hij wel heeeeel lekker dan!!!

miep

tommy gaat slapen met zijn hoofdje in zijn veren.
dat doen vrijwel alle vogels.
maar wat doet tommy terwijl hij met zijn hoofd in zijn veren zit ?
jawel: fluiten !

whahah, ik dacht echt wat doet ie !
maar ik denk dat ie fluit op zijn veren ofzo geen idee. is dat normaal ? Doen meer vogels dat ?

verder heb ik een heel mooi orkest gehad van hem. echt prachtig !
zo fluit hij anders nooit. denk om mij aan het slapen te krijgen ofzo haha.

Tommy is zoooooo lief !  ;D ik word helemaal blij als ik hem zie.  ;D

miep

Zodra ik naar de keuken ga is tommy er ook meteen.
En als ik aan het koken ben of iets aan het mengen, moet ik uitkijken dat tommy niet in de pot komt whaha
echt waar hij duikt er zo in !
als ik aan het koken ben doe ik hem uit de koken want ik vertrouw het echt niet, gek beest gaat zo overal inzitten als er maar te eten is. haha

;D

Savanna-c

Haha geinig  valkje ;D Roodruggetje*
Haha moet nog steeds wennen dat het hier natuurlijk niet over een valkje gaat :)



Inge88

Het is mij opgevallen bij mijn valk dat hij nog liever fluit in  een omgeving waar hij zichzelf nog luider kan horen fluiten (en dus z'n vrouwtje ook). In de badkamer (waar het ietswat galmt), in een kast of in het kommetje van mijn hand  :P Misschien dat dit voor Tommy ook opgaat?

miep





Volgens mij vind ie het lekker,
mijn lief knulletje toch.
en proper dat hij is, nadat hij gegeten heeft is hij heel druk zijn snavel aan het poetsen op een stokje en het tralies omdat hij er helemaal onder zat.
tja hij heeft natuurlijk geen slabbertje

zo lief !  ;D ik had een heeel klein beetje pap aan de zaadjes toegevoegd die hij niet lekker vind zodat hij dat ook binnenkrijgt
en nu vindt ie het wel lekker

Savanna-c

Ecxht zo scvhattig!!

En heb je ook al zin in je aankomstige valkje?

miep

heel veel, het wachten duurt veel te lang
ik ben al steeds in de winkel aan het kijken voor een leuk bord voor madam en een beker ;D aangezien ze aan tafel eet..
ik ben benieuwd   :o

haha
en tommy gedraagt zich als een aap en dan komt er zo een nette dame bij, ik ben benieuwd of ze het kunnen vinden samen
wie weet  :P

Savanna-c

Ik hoop het wel :)
Wordt een gezellige boel bij jou  thuis hahaha ;D

miep

stiekum denk ik aan nog een valkje haha voor bij madam als ze dat zou aanvaarden
sssssst....  :-X :-X :-X  8)

Savanna-c


miep

 :) ik zal eerst eens zien of tommy en charly vriendjes worden  ;D maar tommy is echt wel een aap als ik die verhalen hoor over charly  :o

ik zie het al voor me, zit charly aan tafel met beker en placemat en bord te wachten op lekkers, en dan komt tommy als een stuntvlieger aangevlogen om vervolgens recht op het bord te duiken en zit helemaal onder de pap.

en dan zie ik charly al zo zitten van:  ::)  ???

haha

miep

Vandaag had ik in een groter bakje water gedaan, en zoals ik dacht haha. Sprong mijn knulletje er in 1 keer midden in om te badderen. Hij schijnt dat geweldig te vinden. Dus ik denk dat ik dat binnenkort wel ga aanschaffen.

Ik heb vandaag twee knuffeltjes en twee kleine schoen sleutelhangertjes gekocht bij de action en nog van die speentjes die ik ga ophangen ! :-)

Ik denk dat tommy de schoenveters leuk vindt :-)

Savanna-c

Citaat van: miep op 14 september 2012, 20:30:23
:) ik zal eerst eens zien of tommy en charly vriendjes worden  ;D maar tommy is echt wel een aap als ik die verhalen hoor over charly  :o

ik zie het al voor me, zit charly aan tafel met beker en placemat en bord te wachten op lekkers, en dan komt tommy als een stuntvlieger aangevlogen om vervolgens recht op het bord te duiken en zit helemaal onder de pap.

en dan zie ik charly al zo zitten van:  ::)  ???

haha


Hahaha zo gaat het vast wel worden!!]

En leuk bij de action hebben ze echt enorm veel goedkope dingen!!!