2 mei 2024, 12:16:36

Pellets

Gestart door KellieeOllie, 6 augustus 2012, 14:34:05

« vorige - volgende »

KellieeOllie

Hoi,

ik wil mijn valkparkieten en grasparkieten graag ook pellets laten eten, maar hier in de buurt hebben ze alleen maar P15, wat onze grijze roodstaart ook krijgt. Deze zijn we momenteel over aan het zetten op pellets, dus de pellets worden vermaald, fijngeplet en dan tussen het voer gedaan.

Nu was mijn vraag, mogen valk- en grasparkieten ook pellets P15 van Nutribird hebben?

Hier hebben ze echt nergens niks anders dan die P15, en als het vermalen word door het gewone voer, hebben ze ook geen moeite met het doorbijten van de pellets lijkt mij.

Ik wil ze niet volledig op pellets, maar gewoon door hun gewone zaad heen, zodat ik er zeker van ben dat ze alle goede voedingsstoffen binnen krijgen, maar toch ook hun zaad.


Bedankt alvast.
Groetjes

Rianne

Ik denk dat de samenstelling wel anders is als die van de pellets die voor kleine kromsnavels zijn. Kan de winkel de andere pellets niet bestellen, of is er een webwinkel die ze heeft?

KellieeOllie

Ja dat dacht ik ook. Dat het 'zwaarder' is ofzo op het maagje van de vogel.
Maar bij elke beschrijving van pellets staat dezelfde ingredienten zegmaar, heb eingelijk niet naar de hoeveelheden gekeken.

Nou, wilde het graag via een webwinkel doen maar helaas staat er voorlopig niks op mijn pinpas, alleen maar contant, beetje jammer haha!

Die winkel besteld helaas de pellets niet. Alleen de P15. (vraag me niet waarom)!


Jeroenw

Rembours betalen aan de deur als het gelevert word aan de bezorger
Of je stort het contant geld op de bank en betaal online

Gr. Jeroen

KellieeOllie

Dat is inderdaad ook een optie ja! Nog niet aan gedacht haha, blond.


Dus jullie raden dat P15 pellet gedoe af?

smiley

Hallo

Ik zou het niet doen je geeft een kat ook geen hondenvoer !!
Zijn duidelijk 2 verschillende diersoorten ,is met valkjes ook zo .
Deze pellets zijn gemaakt voor je papagaaien niet voor grasjes en valkjes  :P

Groetjes Conny


bezoek ook mijn website www.EveryOneWeb.com/Droomvlucht