3 mei 2025, 01:56:51

Nieuw koppel

Gestart door Jasmijn, 5 augustus 2012, 22:48:34

« vorige - volgende »

Jasmijn

3 Jaar geleden kocht ik een popje ze was erg lief en een jaar later heb ik er een mannetje bijgezet in de hoop dat ik jonkies kreeg. Na 2 jaar proberen ben ik ermee gestopt want ze hadden totaal geen oog voor elkaar en nu wil ik er een ander vrouwtje bijzetten. Nu zat ik op internet te kijken en zag een geschikt vrouwtje maar dat vormde al een koppel. Ze werden wel los van elkaar verkocht (of samen). Nu is mijn vraag of, als ik dat vrouwtje zou kopen, ze wel met mijn mannetje een nieuw koppel kan vormen?

Alvast bedankt  ;)

Groetjes Jasmijn  :-* Twiedo&Dizzy

BvZwolle

Misschien een idee om je eigen vrouwtje te ruilen voor het vrouwtje van de verkoper?

Een vrouwtje erbij (dus 2 vrouwtjes en 1 man) lijkt me niet echt handig. Kan oorlog worden in de kooi....

Succes met je beslissing!

Jasmijn

Ik zou mijn popje nooit ruilen want ik ben super gehecht aan haar. Ze is met de handgevoerd en te vroeg bij haar ouders weggehaald dus ze voelt zich niet echt een vogel en besteed ook totaal geen aandacht aan het mannetje. Dus ik denk dat het wel goed komt als ze er met ze 3en zitten. Maar kan je een koppel uit elkaar halen?

Groetjes Jasmijn Twiedo&Dizzy

mariska79

Naar mijn idee kunnen twee popjes en een man best bij elkaar.
Hier heb ik vier dames en twee mannen. Gaat prima
Maar vaak twee mannen en een pop absoluut niet, de twee heren kunnen dan vechten om het popje.

Zelf vindt ik het wel zielig dat het koppeltje wat aangeboden wordt uitelkaar te halen. Is er hier op het forum miss nog een herplaatserpopje die een huis nodig heeft ???

Jasmijn

Helaas is er geen popje hier op de site. Maar ik snap best dat het zielig is om ze uit elkaar te halen daarom ga ik natuurlijk eerst goed met de eigenaar overleggen. Nog steeds is mijn vraag nu kan dat popje met mijn mannetje (als ze elkaar leuk vinden) een nieuw koppeltje vormen of blijft ze trouw aan die ander (die er niet meer is). Bedankt voor de reacties.

Dikke kus Jasmijn Twiedo & Dizzy

mariska79

Je kan het nooooi van te voren weten of ze een koppeltje gaan vormen. er moet een klik zij.
Net als bij ons mensen je moet elkaar wel leuk vinden. Bij het stelletje wat je nu heb is waarschijnlijk die klik er ook niet 

Jasmijn

Nee oké dat is natuurlijk waar maar dat is gewoon een kwestie van uitproberen. Bedankt voor al jullie reacties.

Groetjes Jasmijn Twiedo & Dizzy