Moet ik back-up zoeken of kaalgeplukt jong pappen? 'k Heb er foto's bij gedaan!

Gestart door Marl1, 3 augustus 2012, 17:32:28

« vorige - volgende »

animallovertje

tja.. dan moet je ook aan jezelf denken en dat niet doen nee.
hopelijk komt ie de nacht door.

ik ga morgen ochtend om half 10 weg.

dus hij zou morgen ochtend ook nog gebracht kunnen worden. dan wel liefste vroeg zodat ik wel kan zien of het goed gaat.. want daarna ben ik er de hele dag niet.

anders vrijdag avond. kan je me beter even sms-en. want ik neem mijn mobiel mee morgen.

laat het maar weten.

Slaap lekker
Nog 4 jonge valkjes beschikbaar!
http://valkendroom.webklik.nl/
--------------

Rissiejjj

Het pappen zou wel loslopen.
Als je je goed hebt ingelezen en dus ongeveer weet hoe je het moet doen.
Er zitten risico's aan maar daarover zou je ook gelezen hebben.
Er zijn genoeg mensen hier die er ervaring mee hebben en je dus bij kunnen/willen staan.

Helaas heb ik ook ervaring met pappen, dus mocht een ander niet reageren mag je mij ook altijd een PB sturen met vragen!.
Helaas woon ik te ver weg (Drenthe) anders had ik je graag willen helpen ermee!

Rianne

Als je vragen over handopfok hebt, gewoon een topic openen bij handopfok hoor! Er is altijd wel iemand die het leest, en ook al weet diegene niet altijd het antwoord, er wordt altijd meegedacht naar een oplossing!

Marl1

Bedankt dat jullie me zo goed helpen!

Helaas heb ik slecht nieuws, het kleintje wat gister geboren is, is vannacht toch dood gegaan.

Ik kan mezelf wel voor de kop slaan. Het was dat ik m'n pillen al ingenomen had, anders was ik nog naar Animallovertje gegaan, om het kleintje bij haar te brengen. Maar het kon niet.

Ik heb het verkeerd gedaan.  :'( :'( :'(

Sorry, lief klein donsje....

animallovertje

ach wat naar, heel veel sterkte.
niet de moed laten zakken.. nu gewoon volop gaan voor de andere 3.
De rest kan je vast helpen met het pappen. als ik dat eerder had gedaan had ik je ook wel willen helpen, maar kan je daar helaas niet mee helpen.
Nog 4 jonge valkjes beschikbaar!
http://valkendroom.webklik.nl/
--------------

smiley

Hallo Marl1

Jij hebt helemaal niets verkeerd gedaan dit jong had het ook niet gered als je het had weggebracht !
Het was al aan de kant geschoven en afgekoeld ,waarschijnlijk wisten de ouders al dat het geen zin had .
Soms is de natuur erg hard terwijl wij mensen alles willen redden ,wat helaas niet altijd lukt !!
Ga nu voor de rest ,dan komt het wel goed ,het enige wat je kan doen heb je al gedaan en dat is hulp gezocht .
Volg nu de hulp op voor het pappen van je kale kleintje ,,,,

Groetjes Conny


bezoek ook mijn website www.EveryOneWeb.com/Droomvlucht

Rissiejjj

Je hebt inderdaad niks verkeerd gedaan!.
Je hebt alles gedaan wat je kon doen.

Nu lekker richten op de andere 3 kleintjes en dat gaat vast en zeker goedkomen!.
Niet jezelf dingen kwalijk gaan nemen, soms zijn situaties nou eenmaal zoals ze zijn!

Marl1

Ik vind het wel erg dat zo'n klein vogeltje dood is gegaan, maar het is ook de natuur. Ik heb wel m'n best gedaan, maar dit voelt toch wel als falen.

Toen ik hem gister terug zette in het blok, was hij al wat levendiger en warmer dan toen ik hem vond, hij kroop ook bij die andere 3, dus ik dacht toen dat hij het misschien wel zou redden. Maar ik had hem niet in leven kunnen houden. Het heeft niet zo mogen zijn.

Ik ga me nu richten op de andere 3, die heb ik gelukkig nog.

Ik wil jullie nogmaals bedanken voor jullie steun, adviezen, en raad!

Groetjes Marleen.

carco

Het is inderdaad wat de andere zeggen: verwijt jezelf niets!
Het is ook niet gezegd dat als je hem gisteren nog had weg gebracht het wel goed gegaan was.
Succes met pappen, maar gaat vast goed komen!

Een warmtelamp is niet nodig hoor met dit warme weer: zet hem maar in een vervoersbakje met een knuffeltje erbij.


Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Marl1

Ik hoop dat het goed gaat/komt met pappen! Ik ben al de hele ochtend ermee aan het klungelen. Ik heb hier het advies gekregen om een topic te openen bij handopfok, dus dat heb ik net gedaan. Ik hoop dat iemand me even op weg wil en kan helpen, maar dat zal vast wel! Ik ben er veels te onzeker over, over het pappen dan.

Groetjes Marleen.