12 mei 2025, 10:27:03

Dagboekje Tommy

Gestart door miep, 30 juli 2012, 14:44:08

« vorige - volgende »

miep

een eettafel voor de vogels omdat Charly aan tafel eet
dan hebben ze hun eigen tafel
nu Tommy nog aan tafel krijgen uhum
haha  ;D

carco

Klik op het plaatje voor onze site!

miep

ik had voor tommy en charly een knuffel gekocht
ik heb de knuffel sleutelhanger bij tommy in de kooi gehangen
en hij ging toch ineens zo allemaal fluiten en wild doen en mijn zijn kop op en neer bewegen

wat betekend dat ?
hij viel de knuffel ook wel wat aan mar dat leuke fluiten erbij kreeg ik toch niet echt het idee dat ie echt boos was en terwijl hij zo wild deed was hij zichzelf ook af en toe even aan het wassen.

en wild met het hoofd op en neer schudden dat had ik nog n ooit bij hem gezien

Savanna-c

Haha klinkt grappig maar ik zou niet weten wat het betekent!? ???

maar nog 2 weken en dan komt charly!!! Ps leuk die tafel!

Sanne388

Misschien dat dat macho gedrag is ? Dat hij het knuffeltje probeert de versieren hihi. Dat lijkt mij in ieder geval  ;D

miep

oke, haha ik dacht het ook al als ik het las op internet leek het wel op broedgedrag ofzoiets.
haha

tommy is verliefd op een schaap !  ;D

patty

miep

Tommy heeft vandaag op zijn rug gelegen ! zoals de kweker al had gewaarschuwd dat ik niet moest schrikken.

haha zo grappig, de eerste keer dat ik het zag.
ik zag tommy ineens op de tafel op zijn rug liggen met zijn pootjes te spartelen  ;D ;D

zo schattig ! kwas te laat voor foto, heb er wel een dat hij op zijn zij ligt met een stok in zijn poten  :P

patty

ik ken een vogel die slaapt op zijn rug, maar die is blind. en dat is geen grapje

miep

ik word gek, echt waar je geloofd het niet. Ik kan tommy geen moment alleen laten. Of meneer zit te smeken op eten, let ik even niet op, zit meneer helemaal met zijn snavel onder as, hij had de asbak gevonden (hopelijk kan dit geen kwaad !) me vader kwam op bezoek, er staat HETE koffie op tafel, Tommy komt aangevlogen om vervolgens midden in de koffie te belanden ??? gelukkig was het half leeg ! Zo onverwachts
ben ik aan het poetsen gaat meneer doodleuk kaka doen op de deuren.

tegenwoordig moet ik al achter hem aanrennen om hem te kunnen pakken naar de kooi.
Letterlijk ! Hij heeft de vloer gevonden en gaat nu steeds als ik hem wil pakken gewoon heel hard overal naar toe rennen door heel het huis. En telkens als ik denk dat ik hem hem zet ie een stap. Twas net pakkertje spelen ik voelde me wel echt beetje voor de gek gehouden hoor  ::) ::)
Gister was hij zo hyper, ik was aan het bijkomen van het werk, en hij moest perse steeds op me laptop zitten, alles potloden van tafel afpakken en op de grond gooien.
en als ik het beu was (want hij hielt echt niet op!) moest ik eerst pakkertje spelen, en als hij dan in zijn kooi zit begint meneer keihard te tjilpen omdat ie eruit wil.

WHAAHAHAHAHAHA, ik vind het we leuk hoor, maar alles draait om tommy  :P het lijkt wel een kind echt waar..... hij is zo tam dat hij werkelijk zich helemaal thuis voelt uhum  ;D ;D

Savanna-c

hahaha, ja het is gewoon een peuter/kleuter en eigenlijk ook een beetje puber want die doen natuurlijk ook volledig eigenwijs hahahaha, maar ik vind het super grappig wat je verteld maar hier wel hetzelfde probleem ook steeds op de grond en ik heb een paar plekken waar ze dus niet mogen komen uhu, ja je weet het al de hele tijd toch weer een stapje op die plekken wagen grrrr haha, dan moet ik steeds heen en weer rennnen om ze daar weg te jagen, en dat kost te veel tijd als je ook nog een berg huiswerk hebt dus moet ik ze weer trosgierst geven zodat e afleiding hebben hmm, wat zijn ze slim ;)

En bij jou gaat het dus ook zo :P

miep

als je ze daarna trosgierst geeft dan gaan ze volgens mij alleen maar door, want dan weten ze: storen = trosgierst.

me vader zei: och laat hem toch mee-eten van je eigen banaan z'n vogeltje is toch niet vies.  ;D

Dus ok. Tommy niet meer aan tafel maar eet dan maar gewoon mee op de banaan  8) whaha

nog 9 nachtjes dan komt Charly !  ;D

Savanna-c

Ja ik weet dat het slecht is maar speelgoed is niet meer aflijdend genoeg  :-\

Maar haha die van mij motten niks van banaan hebben :S :)

miep

Tommy is er een dagje niet uit geweest, en dan kom ik thuis om goedendag te zeggen en dan begint hij te bijten. Dat is al de tweede keer. Als ik een dagje niet thuis was en ik kom dan thuis is hij precies boos.

dan is hij echt sagerijnig. Zou dat daardoor komen ?  ::)

Savanna-c

Zou best kunnen ? Maar ik weet het niet :)  :-X