19 april 2024, 23:06:57

Nageltje zit los

Gestart door Kolkkie, 25 juli 2012, 19:46:21

« vorige - volgende »

Kolkkie

Pukkie heeft op woensdag 4 juli haar pootje aan iets opengehaald en gebruikte haar pootje op dat moment amper.
Dat ze een aantal dagen toch wat last zou hebben van het pootje had in ingecalculeerd. Bovendien wilde ik haar ook niet teveel storen aangezien ze samen met Harley op 2 bevruchte eitjes zat (is op het laatst helaas misgegaan :().

Maandags heb ik toch de dierenarts gebeld aangezien ze haar pootje nog niet goed gebruikte en ik toch een 'niet pluis' gevoel had.
De DA constateerde dat haar nagelriem ontstoken was en zodoende kreeg ze een antibioticazalfje voorgeschreven wat ook hielp.

Nu zit haar nageltje echter los. De ene keer staat hij haaks op hoe hij normaal staat en de andere keer staat het nageltje hoe hij normaal hoort.
Daarnet begon het ook wat marginaal te bloeden al stopte dat erg snel.
Het nageltje zal ze dus gaan verliezen en ik denk ook niet dat er een nieuwe voor terug komt.

Heeft iemand van jullie zoiets meegemaakt?
Hoe lang duurt het voor het nageltje eraf valt?
Geeft het geen grote problemen (bloeding)?
Of kan ik morgen beter de dierenarts bellen?
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Kolkkie

Het nageltje is er inmiddels af. Er zit nu een gaatje, maar het bloed verder niet.
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

carco

Mooi zo dat het verder niet bloedt.
Als het nageltje er helemaal af is komt het ws niet meer terug.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Kolkkie

Het nageltje is er inderdaad helemaal af. Er zit nu alleen nog een gat waar het nageltje gezeten heeft.
Ik denk dat het niet meer terug zal komen.

Nu het nageltje eraf is, klimt ze wel weer een stuk beter. Het was eerst nog voorzichtig, maar nu klimt ze weer wat vlotter door de kooi heen.
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006