18 april 2024, 18:44:19

+/- 8 weken en nog krijsen voor pap!!

Gestart door Cybergirlie, 23 juni 2003, 01:16:12

« vorige - volgende »

Marianne

Hoi Cybergirlie,

Ben je al bij de DA geweest ?
In iedergeval heel veel sterkte en beterschap met je valkje.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Cybergirlie

.Hallo allemaal,

Ik heb gebeld naar een arts hier in de buurt van Eindhoven en ik kreeg dus eerst een hele preek over waarom ze al eerder uit het nest verkocht zijn terwijl ze nog niet zelfstandig eten.Nou en ik kon niet vandaag meteen langs gaan en ze zei ook dat als ie pas 10 weken is dat ze toch niet veel kunnen doen want hij is dan te jong voor onderzoeken.Maar mocht ie komen te overlijden kan ik hem wel brengen voor onderzoek.
Nou daar word je dan ook niet blijer van hè. :'(
Nou en ik heb daarna naar dr.Feld gebeld maar daar moet ik nog iets van horen voor 18:00 bellen ze mij terug.

Dus tot zover.

Groetjes Cybergirlie

Kolkkie

Hoi Cyber,

Wat een dierenarts dan. Dr. Feld kan je wel op aan als ik alle berichten zo hoor. Laat snel ff weten wat hij zei.
Veel sterke met je valkje.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Cybergirlie

Hallo Allemaal,
Ik heb dus een assistent van dr Feld gesproken en ze sturen mij preposiet op en ik moet 3x per dag 1theelepel yakult door de pap heen doen en voorlopig geen zaadjes erdoor doen.
Want dat zou te zwaar zijn.
Dus nu maar even afwachten.
Groetjes Cybergirlie

Speedy

Och gossie, ik lees je verhaal nu pas...ik hoop dat alles nog goed komt hoor, lijkt wel een zwakke darm die hij heeft.
Zielig, nou veel sterkte met de kleine.

Groetjes,
Trudie

Kolkkie

Hoi Cyber,

Veel sterkte met de kleine. Ik hoop dat alles goed komt.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Mandy

Veel succes en sterkte met je valkje hoor Cybergirlie...
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Ellen

Hoi Cybergirly,

Dat advies van dr.Feld is in ieder geval een stukje
positiever dan dat van die andere arts.
Hoop dat het helemaal goed komt met die kleine.
Het is ook allemaal nog zo breekbaar he?

Groetjes en beterschap Ellen.

demi

hoi cyber

hoe is het nou?
ik hoop dat er verbetering in zit!
ik hoor je wel

groetjes diana w :-*

Tara

Hoi Cybergirlie,

amai, die dokter Feld is toch een heel stuk beter dan die eerdere, ik hoop dat alles goed gaat met de kleine, hoe is het er nu mee?

Groetjes, Tara

Cybergirlie

Hallo allemaal,

Gister 30-1-03 had ik dus een theelepeltje yakult door de pap gedaan en devi die niet ziek is eet dan ook altijd wel wat mee en haar ontlasting werd ineens dun en slijmerig,ik schrok me dood dus he.
Maar ik heb dus net gebeld 1-7-03 naar dr Feld zijn assistente en ze zei dat er niets aan de hand is het kan dus komen door die yakult omdat ze het niet gewend zijn maar het maakt dus niet uit,want het is gezond voor ze dus dan weten jullie dit ook allemaal.
Nou en Pinto heeft vanochtend weer goed gegeten en niet overgegeven,want gister ochtend wilde hij niet eten,alleen maar drinken.
Maar gelukkig krijst hij weer.
Alleen maakt hij zich nog wel steeds bol,maar ik moet even afwachten.
Maar zodra het weer beter gaat laat ik het meteen weten of als ik weer iets aan info heb.
En allemaal bedankt voor jullie steun en bezorgdheid.

Groetjes Cybergirlie

Tara

Ik ben blij dat het weer beter gaat met Pinto, ik denk dat alles wel goed zal blijven :).

Groetjes, Tara

Ellen

Hoi Cybergirl,

Leuk om te horen dat yakult ook voor valkjes gezond is.
Geinig als ze het dan nog lekker vinden ook.

Hoop dat het zo door blijft gaan en dat Pinto weer gauw
de oude is.
Gr. Ellen

Kolkkie

Hoi Cyber,

Gelukkig gaat het weer wat beter met de kleine Pinto. Laat hij maar weer snel de oude zijn ;).

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Speedy

Zo zie je maar weer, wie had het gedacht dat Yakult ook voor valkparkieten goed is, ja het is een melkzuurbacterie he....het doet iets met je darmen, volwassenen mogen er maar 1 per dag hebben en het schijnt net als 1 of 2 sinaasappels zo goed te zijn qua vitaminen....
Ik heb het ook wel eens gekocht, maar het is niet leuk als er hier 3 personen het elke dag willen, tel uit je winst...
Hopelijk knap ie gauw op hoor....

Groetjes,
Trudie