Beter foto's updEnorme twijfel en ja deze kweker is weer kleuren blind help !!!

Gestart door Jeroenw, 15 juli 2012, 16:36:35

« vorige - volgende »

Jeroenw

Lol
Ik heb twee donsjes zitten met een lichte kuif ik niet eerder
Gezien maar gaat naar geel toe maar ik vind het ook niet echt geel
Of toch wel help!!



De kuif lijkt op de achtergrond de zelfde kleur  te hebben maar echt is dat geel volgens mij bruin? Wat denken Jullie



Hier zie ik wel fel gelen sprieten  uit komen zie jullie het ook ? bont??

Alvast hartstikke bedankt

carco

foto's zijn niet erg duidelijk dit keer.
Maar een gele kuif is bont en niet bond ( sorry hoor, maar ik zie deze spelfout continue bij je staan en erger me daar nogal aan  :-[ )

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Jeroenw

Citaat van: carco op 15 juli 2012, 22:56:05
foto's zijn niet erg duidelijk dit keer.
Maar een gele kuif is bont en niet bond ( sorry hoor, maar ik zie deze spelfout continue bij je staan en erger me daar nogal aan  :-[ )

Groetjes: Caroline.


Hahaha oké ik hou het in de gaten het is bont en dat andere schrijf ik niet nog keer dan ;) ik pas mijn teks even aan ik zet bont goed neer  ;)

Morgen zijn we weer een stuk verder dan maak ik wat duidelijke foto's
Tot morgen

Jeroenw



Nee geen bont alleen de kuif is bont wat denken jullie?



Gewoon een lichte kuif jullie zullen dit wel vaker gezien hebben

Gr. Jeroen


Rianne

Als een kuif bij een jong met donkere ogen geel of wit (witmasker) doorkomt, is het bont. Alleen kuif of niet, bont is bont. Bij opaline zie je nog wel eens dat een kuif donker doorkomt maar later geel (of wit) wordt. Als deze kuiven geel waren, zijn de valkjes bont.

Jeroenw

Ja ik twijfelde al moest het knal geel zijn of er tussen in kan ook maar nu dat we verder zijn en ze nu ouder zie foto overheerst toch bruin boven foto twee gelen sprieten en bruine sprieten maar dit zijn de lichtste kuifen die ik nu gezien heb. Bij mij , Cinnamons  van vledejaar was donker kuifen en later werden ze geel inderdaad
Mijn opaline heb een donkere kuif mijn witmasker ook behalve bij deze twee.