2 mei 2025, 13:53:27

Sexen bonte boer

Gestart door Sven de Valk, 27 juni 2012, 23:21:35

« vorige - volgende »

Sven de Valk

Heey all,

Binnekort komt er een nieuwe bewoner bij!!! En daarna Zelfs meer

Ik zal het uitleggen:

Binnekort komt er een voliere in de tuin waar 1 koppel van mijn kamer maartoe verhuist daar komen als alles goed gaat ook een koppel spelendid bij, maar buiten dat

Van mijn ouders mag ik 4 'beesten' in mijn geval vogeld houden. Omdat 1 koppel gaat verhuizen (over paar weekjes) mag ik dus 2 nieuwe vogels maar ik begin er eerst met 1 die ik al heel lang wou hebben: een bonte boertje maar nu heb ik er 1 gereserveerd en hij komt over 1 รก 2 weken. Omdat ik deze voor deze soort goedkoop kan overkopen kom dat het gaat om 140 euro nog wel super veel! Maar voor deze soort ben ne al snel 150 tot 250 euro kwijt tegenwoordig, al staat op info sites dat ze 50 tot 100 euro kosten maar dat is (helaas) niet meer.

Nu mijn vraag :) ik wel hem/haar graag sexen,

Waar doem jullie dit? Want ik las ergens dat ne in spanje voor 4,50 sexen maar heb geeeen idee wat je daar moet doen of gewoon bij genlika (als ik het goed heb) waar het 19 euro kost.

Ik hoor graag van jullie!!!!

BvZwolle

http://www.gendika.com/index.php?p=vogels

Volgens mij moet je een aantal veertjes uit de vogel trekken ( waar dus vers bloed in zit) en naar ze opsturen.

Had ook twee gesexte boertjes, die ik helaas moest verkopen.
Dit zijn echt super mooie en leuke mini papegaaien.

Misschien een beetje onvriendelijke vraag, maar is het niet verstandiger om, voordat je een boertje koopt, na te gaan of het een pop of man is?

Veel plezier ermee, maar houd ze in de gaten. De snavel is echt een moordwapen, die vele malen groter en sterker is als een valk of splendid!!! :o