23 april 2024, 16:02:07

jonkies

Gestart door Cyanic, 10 juli 2012, 16:45:50

« vorige - volgende »

Jeroenw

12 juli 2012, 14:57:14 #15 Last Edit: 12 juli 2012, 16:56:04 by Jeroenw
  ::) je kan aan de pupil zien of het een cinnamon is
enkele wildkleur splits daar gelaten .

Rianne :Je ziet mij niet zeggen dat een cinnamon geen rode pupil heeft, dat had je dan ook even mogen citeren.

dat heb ik ook gedaan of bedoel je dat ik het vet moest gebruiken zo dat het opvalt.


Rianne: Is het zo moeilijk om te zeggen 'oh, dat wist ik niet, weer wat geleerd'.

Pardon!!! ;D

of lees ik het te beladen  :)om dat ik misschien beladen >:( ben dat het misschien verkeert bij mij overkom. :-\ van wegen mij stemming of bedoel je het ook zo ? ??? smileys zal handig zijn ;)
en dat zal dan ook handig voor mij zijn als ik ze ook gebruik  ::)
Rianne : dus waar wil je heen?

dat is toch duidelijk :-X lees mijn antwoord hiervoor nog even goed  :-*
ik doe en citaat bij ;D

ik denk dat de splits ook invloed kan hebben op de ogen van een wildkleur misschien met namen bronze fallows pale fallows


bedoeling is hieruit dat ze inderdaad wildkleurige jongen had met een rode lens , ik herzien me hier

ik had daar ook topics over geopend . dat was mij ontgaan
??? we blijven leren tot onze dood  :D maar het is niet verkeerd om je eraan vast te houden wat je geleerd is maar probeer open te zijn.  voor mijzelf net zo goed

jeroen


Rianne

Je geeft niemand gelijk, blijft bij je standpunt dat rode lens cinnamon betekent, trekt er allemaal voorbeelden bij, en vervolgens kom je met een stelling waarmee je je zelf al ongelijk geeft.
Je hebt het over open zijn, maar je eerste reactie op Carco geeft al aan dat dat niet zo makkelijk blijkt te zijn. Als ik dan vervolgens ook nog zeg dat de stelling niet klopt, doe je er alles aan om ons ongelijk te geven.
Dit is het laatste wat ik er over zeg, want ik snap jouw manier van discusseren gewoon niet.

Jeroenw

12 juli 2012, 17:45:27 #17 Last Edit: 12 juli 2012, 17:50:33 by Jeroenw
 Rianne : en vervolgens kom je met een stelling waarmee je je zelf al ongelijk geeft.

nee  ???dat doe ik niet met mijn antwoord  ;D
citaat let op ;D daar komt die weer

bronik denk dat de splits ook invloed kan hebben op de ogen van een wildkleur misschien met namenze fallows pale fallows
en weer super vet gedrukt ;D

ook met split cinnamon daar heb ik ook nu schrijf ik het weer hier lees  het maar splits cinnamon splits kan dat ook ik zelf jeroenw heb daar zelf topics over geopend dat is bij mij helaas in de vergetelheid geraakt en weer verfrist weer bij me terug

wat zeg ik dan wat zeg ik dan

geef ik jou ongelijk nee  ;)

dat paarse letters  dat is nieuw net bijgezet
niet dat je me dadelijk verwijten maakt dat ik dat nergens maar nu wel bij geschreven heb

gr jeroen



Manouk

Ik heb dit een beetje gevolgd en denk dat de discussie erg ver gaat..
Vind het jammer dat meningen en ervaringen in twijfel worden genomen..

@jeroen, er zijn hier veel ervaren kwekers die misschien andere dingen hebben gezien en meegemaakt dan jij met je donsjes hebt, er zullen wel kleintjes zijn met een goede gloed/pupil die geen cinnamon zijn!
Ik denk dat het misschien verkeerd begrepen word..

Rianne bedoeld dat een jong met rode (gloed) oogjes niet perse cinnamon hoeft te zijn, misschien dat 90% wel zo is, maar daarom kan je nog niet met zekerheid zeggen dat het altijd zo is...

Ik wil niet stoken in deze discussie, maar wil gewoon even mijn mening geven!!

Rianne

Ik begon al te denken dat het aan mij lag...

Jeroenw

12 juli 2012, 18:15:45 #20 Last Edit: 12 juli 2012, 18:18:37 by Jeroenw
Citaat van: Rianne op 12 juli 2012, 18:13:15
Ik begon al te denken dat het aan mij lag...


Rianne waar het aanleg...

ik probeer al honderd keer te zeggen dat ik het al aan genomen heb

Citaat van: Jeroenw op 12 juli 2012, 17:45:27
Rianne : en vervolgens kom je met een stelling waarmee je je zelf al ongelijk geeft.

nee  ???dat doe ik niet met mijn antwoord  ;D
citaat let op ;D daar komt die weer

bronik denk dat de splits ook invloed kan hebben op de ogen van een wildkleur misschien met namenze fallows pale fallows
en weer super vet gedrukt ;D

ook met split cinnamon daar heb ik ook nu schrijf ik het weer hier lees  het maar splits cinnamon splits kan dat ook ik zelf jeroenw heb daar zelf topics over geopend dat is bij mij helaas in de vergetelheid geraakt en weer verfrist weer bij me terug

wat zeg ik dan wat zeg ik dan

geef ik jou ongelijk nee  ;)

dat paarse letters  dat is nieuw net bijgezet
niet dat je me dadelijk verwijten maakt dat ik dat nergens maar nu wel bij geschreven heb

gr jeroen







carco

Jeetje wat een zinloze discussie is hier ontstaan zeg :-\
En dan nog iets, het hoeft niet eens met een split cinnamon te maken hebben ook. Ik heb een bonte pop die dezelfde rode gloed in haar ogen vertoont. Geen verklaring voor dus.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!