Jong cinnamon gelen veerpennen? Anders dan moeders zie foto

Gestart door Jeroenw, 11 juli 2012, 19:36:13

« vorige - volgende »

Jeroenw

Zo als u ziet , is er verschil tussen haar kind en haar zelf ze is een cinnamon het zelfde als haar jong want haar vader is een cinnamon witmasker,

Zijn dat beginnende parels is ze een cinnamon opaline ?

Gr. Jeroen

Rissiejjj

Ja hoor, je hebt een Cinnamon opaline!.
Heb volgens mij zo 1,2,3 geen foto van mijn Cinnamon opaline toen die net in de pennen kwam. Maar dit word/is een opaline.

Jeroenw

:o wauw opaline cinnamon is 1 van mijn favoriete mutatie's
Zij gaat niet weg blijf bij mij

Als er nog een bondte opaline cinnamon tussen zit dan krijg ik het moeilijk ik moet dan kiezen ..........

Dank je wel voor je antwoord :D

Rissiejjj

Dit is de "jongste" foto die ik zo snel kan vinden.
Als je goed kijkt naar de vleugelrand zie je ook bij deze de gele pennen.

Uiteindelijk is dat jong uitgegroeid tot:

Ze zijn inderdaad prachtig, heb ook over deze zitten te twijfelen of hij hier zou blijven, maar doe het toch maar niet, haha.

Jeroenw

mooi mooi :D

we zijn nu een dag verder en je ziet het ook nu :D gaat snel.
mijn angst word nu bewaarheid zijn broer/zus begin volgens mij een gelen kuif te krijgen.  ik hoop het niet ik wil niet kiezen
hahaha.

dankje mooi foto ik ben blij met me kweek nu nog op de stok krijgen ;)

jeroen

Jaimy

wat leuk  :D Ja, wordt erg moeilijk kiezen dan..dat "luxeprobleem" hebben we hier ook..ze zijn allemaal zo mooi..vooral omdat het eigen kweek is!

Gr, Jaimy

Rissiejjj

Citaat van: Jaimy op 12 juli 2012, 16:55:20
wat leuk  :D Ja, wordt erg moeilijk kiezen dan..dat "luxeprobleem" hebben we hier ook..ze zijn allemaal zo mooi..vooral omdat het eigen kweek is!

Gr, Jaimy

Helemaal juist. Juist omdat het eigen kweek is word het nog lastiger. Dan vind je ze allemaal zo ontzettend mooi, haha.
Hier ook hoor, dus flink vechten met mezelf om Verstand boven gevoel te laten spreken. Anders mag ik de hele tuin wel een voliere maken als ik alles wil houden...