20 juli 2025, 00:45:17

Het dagboek van Ruki en Kuifje!

Gestart door Savanna-c, 2 juli 2012, 17:56:53

« vorige - volgende »

Welke naam is leuker?

Bambi
0 (0%)
Pringle
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 0

Poll gesloten: 7 juli 2012, 12:34:31

Savanna-c

Ruki is denk een algemene naam het blijft gewoon zo ;)

Maar okee bedankt voor de tip zal het niet doen (a)

Jeroenw

Nu afwachten welk geslacht Kuifje is weet je het al

miepje

ooo wat schattig Ruki een popje haha jaa die naam kan ook goed bij een pop ja :) wel mooi dat ze dan haar parels niet verliest want ze heeft echt mooie parels!!  ;D
(^_^)

miep

haha
ruki is een meisjuuhhhh ruki is een meisjeuuh

dat had ik eigenlijk niet verwacht.
ik vind het toch meer een mannetje  ;D

Savanna-c

Ruki zegt:

Talk to the hand! Because I'm a girl! :P :P :P :P :P :P

Haha, nee ik dacht ook dat het een man was vanwege het sterke karakter zo van, als je iets te dicht bij komt bij iets wat ik aan het doen ben, dan krijg je een snauw!

Ik vind dat best mannelijk klinken maarja,

Ze is een mooie meid  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

patty

wat nu als je straks twee meiden blijkt te hebben ;D

Savanna-c

Nee die ander is een jongen dus heb een koppeltje ze kroelen ook heel lief samen elke ochtend en avond :P

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEY EVERYONE

Het gaat super met Ruki en KUifje!!!

Kuifje begint nu ook aan zijn rui en Ruki heeft een tijdje niets verloren maar vegint nu weer

De veren van Ruki worden heel mooi en fel

Ik kom niet zo vaak meer sorry heb het heel druk ;) Maar nog wel 1x in de 4 dagen soms vaker okee?

Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Jeroenw

Leuk een koppeltje :-)

Huiswerk zeker oké tot over vierdagen

Gr. Jeroen

Savanna-c

Ja heb bijna elke dag een toets, en ben de laatste tijd heel veel met vrienden, maar ik blijf de valken natuurlijk ook een heleboel aandacht geven, ik vergeet ze heus niet, ze kunnen immers niet zelf voer in hun bakjes doen, en ik doe dat elke dag, en ze mogen er elke dag 1 à 2 uur uit en in het weekend meer, ik doe ze er uit als ik huiswerk leer en maak, voordat doe ik het eten en drinken, als ik klaarben maak ik de stokken schoon, en dan moeten ze weer terug in de kooi, geef ik ze allebij nog een kroel en ga ik naar benede :)

Maar elke keer als ik  mijn kamer binnen kom schrik ik me dood, dan liggen er wel 20 veren, op mijn vloer, en dan ook nog 10 in de kooi, geen lange maar wel rug, buik en kop veren!

Ik was een tijdje gestopt met die vitamine druppels van beaphar maar ik geef het nu weer want het wordt nu wel een beetje extreem mijn arme meid hihihihi

Met Kuifje is ook alles goed, is nu ook een echte ekster en gaat op al het glimmende af, zit ook graag op mijn schouder tijdens het huiswerk maken hahaha\

Dus alles kids hier :P

Ik ga weer Groetjes Savanna Ruki en Kuifje

Savanna-c

Haaaaaaaaaaai,

Sorry was weer een tijdje niet op het forum geweest, maar ik denk er niet snel meer aan helaas...

Niet zoveel nieuws ook, het gaat allemaal z'n gangetje

heb 2 punten:

1. Ruki heeft de darminfectie nog en ik moet nog informeren wat ik nu moet doen.

2. Ruki heeft 2 vleugelpennen verloren op 1 dag. En de hele bodem zit vol, ik begin het toch wel erg zielig te vinden...

Dat dus.. Verder zijn ze nog lekker actief, en slapen goed :D

Wel jammer dat Ruki nog ziek is :/

Maar verder zijn ze hartstikke lief en zitten graag ieder op een schouder  :-* :-* :-*

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Savanna-c

Weer foto tijd!!

Sommige zijn wazig, maar het gaat om het idee dat ze lekker spelen :D

Alexandra

Check out m'n website: http://www.Lichtstadvalkjes.nl

Savanna-c

Ik heb weer nieuws over de dartminfectie:

De va belde me op, en het blijkt dat de bacteriën die Ruki bij zich draagt bestand zijn tegen de medicijnen, ze weet niet waarom, maar ik had 2 keuzes om te doen:

- Nog een keer ontlasting opsturen alleen van Ruki, zodat ze het kan onderzoeken, waarom de bacteriën er tegen kunnen.

of

- Een ander medicijn proberen en kijken of dat wel aan slaat.

Het is een heel bijzonder geval omdat ze beide zijn behandeld maar er toch 1 van de 2 niet beter geworden is.

Ik krijg het medicijn maandag of dinsdag binnen, en dan moet ik dus opnieuw een kuur doen, ze moeten beide behandeld worden dus dat wordt weer wat..

Groetjes Savanna Kuifje en Ruki

carco

Klik op het plaatje voor onze site!

Jeroenw

Eh nee .... Dit weer
Restant tegen de medicijnen. Mmmmm restentie word alleen opgebouwd
Als ze al eerder de kuur heb gehad en niet is afgemaakt.

En daar weer de kuur overheen en het is gedaan.

Ik neem aan dat je andere zwaardere medicijnen gekregen heb

Sterkte beterschap