20 juli 2025, 00:43:23

Het dagboek van Ruki en Kuifje!

Gestart door Savanna-c, 2 juli 2012, 17:56:53

« vorige - volgende »

Welke naam is leuker?

Bambi
0 (0%)
Pringle
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 0

Poll gesloten: 7 juli 2012, 12:34:31

animallovertje

wat een leuke foto''s heb je gemaakt!! zo te zien vermaakt Ruki zich prima bij jou!
Nog 4 jonge valkjes beschikbaar!
http://valkendroom.webklik.nl/
--------------

carco

Echt wel mooie foto's  :D
Klik op het plaatje voor onze site!

Savanna-c

Bedankt :)

Ik moetwel zeggen dat Ruki 's avonds vanaf ong kwart over acht niet te genieten is je moet maar iets te dicht bij komen en het is blazen, maar hij zal dan ook wel erg moe zijn :)

Net weer wilgentakken gehaald en helemaal oop maat gemaakt, en Ruki is weer helemaal blij ik hoop dat Bibble/Dizzle wilgentakken en blaadjes ook zo geweldig vind ~!!!

patty

hey,
zo dat is super nieuws. en weer leuke foto's.mooi kooitje.gaat ruki in dit kooitje? mij is ooit verteld dat het nieuwe valkje in de oude kooi moet en het oudere valkje in de nieuwe kooi.... ::) voor eventuele jaloezie??? ik heb geen idee hoor. zo vertelde mijn kweker het. ben benieuwd hoe het gaat. maar met croky gaat het echt super goed. ze gaat er echt voor zitten om te kroelen....
groetjes patty en croky

Savanna-c

Dat is echt geweldig eindelijk lukt kroelen hehe!

En o ik dacht ik doe de nieuweling in dat kooitje????? Want Ruki ging zelf dat kooitje wel in maar was er na 3 minuten al weer uit en wil er nu ook niet meer in.....

Weet iemand of dat echt zo is dat de nieuwe inde huidige kooi moet en De oude dan in het tijdelijke kooitje

patty

van misschien maakt het niets uit hoor, ik heb ook geen idee.succes vandaag.

Inge88

Nee hoor, ik zou het nieuwe valkje in de kleine kooi doen totdat het zover is dat ze samen in de montana kunnen.

Ik vind dizzle trouwens leuker dan bibble.

Veel plezier met ophalen  :)

Savanna-c

21 augustus 2012, 09:40:41 #247 Last Edit: 21 augustus 2012, 09:42:44 by Savanna-c
OKee ik ga hem Dizzle noemen!!! ;D ;D  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

En ik heb net Ruki al in het kleine kooitje gedaan maar hij wil heel graag in zijn eigen kooi ik ga hem dan toch maar terug zetten  :-[

Ik hoop dat Dizzle het erg leuk gaat vinden bij mij en goede vriendjes gaat worden met Ruki maar nu even de titel verranderen hoor :)

Savanna-c

Ik kan echt niet meer wachten hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Maar het duurt nog 3 uur ofzo voordat we gaan rijden,
We moeten er tussen 2 en 3 zijn :) :) :) :)

HET DUURT ZO LANGGGGGGGGGGGGGGGG  :-* :-* :-* :-* :-* :-*

Sanne388

Savanna-c

Idd heeeeeeeel spannend  ;D ;D ;D ;D ;D

IK ga nog maar even met Ruki spelen :)

Savanna-c

:( :( :( :( :( :(

Mijn nzusjes vis is overleden  :( :( :( :( :( :( :(

Ik weet het het is een vis maar toch ik vind het zo erg voor haar!
Ze is echt helemaal van streek en zecht steeds: Maar de meneer van de dierenwinkel zei dat ze 30 konden worden!!!!!  :'(

Ze moet heel erg huilen echt jammer!

NU gaat ze dus niet mee met Dizzle ophalen, maar ik snap het wel  :-*

Rust zacht blub-vlekje-ponyo-vissie  :-*

Savanna-c

Nou we zijn al weer een tijdje thuis en Kuifje ook :) O ja ik vind Dizzle toch niet de perfecte naam, ik was net bij hem en bedacht in eens wat doe ik nu moeilijk ik noem hem gewoon Kuifje!?

Dus nu heet hij Kuifje :)

Hij heeft al lekker gegeten met Ruki, ik had tegenover zijn voerbakje, Ruki's voerbakje buiten de kooi gehangen en toen ging Kuifje ook lekker eten, Ruki wil natuurlijk veel liever zaadjes dan pellets dus ik geef hem nu ook zaadjes want anders is het niet eerlijk.

En ik heb stiekem Kuifje ook al los gelaten, hij is zo schattig, maar Ruki is wel een stuk groter en zwaarder volgens mij heeft Ruki een stuk meer veren Kan dat?

Eerst vond Ruki er niets aan en wilde hem niet en Kuifje wel, maar nu wil Ruki steeds naar Kuifje en negeert Kuifje hem hahahaha, o ja Ruki wil ook graag aan het ringetje van Kuifje zitten maar dat wil hij echt niet! (Logisch!!) Dus ze schrokken een beetje toen Kuifje snel zijn poot weg trok, verder gaat het volgens plan, en ga ik Kuifje morgen misschien al bij Ruki in de kooi zetten! :) Als ze elkaar dan nog even lief vinden hoor  ::)

Foto's komen nog ;)

patty

fijn dat het goed gaat met kuifje.ja waarom moeilijk doen als het eigenlijk zo voor de hand ligt. ik ben echt aan het dubben wel of geen tweede valkje....  ??? ben bang dat ze dan zo druk worden. croky is zo rustig.naar fijn dat ruki kuifje accepteert. het zal maar is niet klikken.
veel plezier...en waart zijn de foto's :D

Savanna-c

Ik heb foto's gemaakt alleen ik moet zo weg dus als ik terug kom, zet ik ze er op!

IK heb Kuifje al in de kooi gezet van Ruki en Ruki vind het nog steeds heel bijzonder en snapt volgens mij niet dat het een levend wezen is... HIj pakt steeds zijn ringetje en gaat op zijn staart zitten maar als Kuifje dan een beetje schrikkerig geluid maakt, gaat hij er meteen af, wel jammer want Ruki besteed niet veel aandacht meer aan mij, maar ik snap het ook wel want als ik bijvoorbeel een nieuwe telefoon krijg dan besteed ik ook alleen aandacht daar aan en niet meer aan mijn zusje, natuurlijk wel aan de valkjes :)

Groetjes Ruki, Kuifje en Savana

Ps moet snel mijn handtekening verranderen  ;D