19 juli 2025, 00:22:43

Het dagboek van Ruki en Kuifje!

Gestart door Savanna-c, 2 juli 2012, 17:56:53

« vorige - volgende »

Welke naam is leuker?

Bambi
0 (0%)
Pringle
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 0

Poll gesloten: 7 juli 2012, 12:34:31

Inge88

't interesseert Ruki niet wat er om hem heen gebeurd, hij blijft zichzelf wel schoonmaken  ;) Duidelijk op z'n gemak!

Savanna-c

Ja idd Poetsen is het belangrijkste wat er is voor Ruki haa

patty

harstikke leuk die filmpjes... die is al echt tam zeg. :D

smiley

Hallo Savanna

Hier even een foto van je kleine valkje !!

Groetjes Conny

bezoek ook mijn website www.EveryOneWeb.com/Droomvlucht

Inge88

Wat wordt het al een heertje  :)
Zo te zien ook net lekker gegeten  :P

Savanna-c

Ik kreeg idd ook het mailtje met 3 foto's echt super bedankt! Het is echt een poepie!

Citaat van: smiley op 31 juli 2012, 14:59:41
Hallo Savanna

Hier even een foto van je kleine valkje !!

Groetjes Conny

Hier nog 2 foto's:

patty

ik dacht ik meld me ook aan bij de chat maar je was ofline. ;)

Savanna-c

Helaas...

Ik ben er nu wel, dus ik laat me gewoon online staan tot ik weer van de PC af ga ;)

Savanna-c

Ik ga het kleintje Ringel noemen :)

Ps. Ik heb nog wat foto's en die komen ook nog :)

Savanna-c

Savanna-c

Haai allemaal!

Met Ruki gaat het heel goed!

Hier even het fruit en groente dat hij tot nu toe lust:

Komkommer
Watermeloen
Appel
Paprika
Druif
Wortel (groen en oranje deel)

Al aardig wat maar ik ga vandaag manderijn testen, tot nu toe lust hij alles wat ik hem aanbied :)

En ik geef hem nu alleen nog pellets en natuurlijk iets lekker als hij uit de kooi is  ;)

Ruki is ook gek van bling bling  ::) 8) 8) 8)
Hij steelt mijn ring en als ik hem probeer af te pakken rent hij gauw weg hahaha, hij is ook gek op mijn kettinkje waardoor ik hem niet meer van mijn schouder af krijg, ook vind hij droge fuselie (als ik het goed schrijf...) Die knabbelt hij uit elkaar maar hij eet het gelukkig niet op, maar er staat in een papegaaien boek dat ze droge macaronie mogen om mee te klieren dus dat zit wel goed :)

x

patty

fijn dat ze veel fruit lust. croky speelt alleen maar met fruit.  >:(

Savanna-c

Ik geef hele mini stukjes en geef ik met de hand en dan eet hij het meestal wel van de vrucht zelf eet hij het meestal ook niet dan vind hij het te eng het zijn ook grote stukken :)

Savanna-c

Haai allemaal!

Ruki is echt een eideltuitje haha
Aleen maar wassen wassen wassen ;)

Ik heb hem wel gewogen voor het eerst en volgewns mij is het wel goed:)

Hij is 11 weken precies en weegt 106 gram

Mijn vraag: Tussen hoeveel en hoeveel gram moet een 11 weken oud valkje wegen, ik zelf denk dat 106 perfect is maar ik weet het natuurlijk niet ;)

Voor de rest logeert m'n nichtje van 11 hier dus weer een gezzeligge boel hier :) Ook Ruki vind het wel leuk nog meer aandacht, hij is ook even bij haar op haar arm geweest en liep snel naar boven, en ging er vandoor met haar oorbel die hij uit had getrokken, gelukkig ging die oorbel makkelijk in en uit, en was het maar een knopje haha, maar hij moet het verlopig maar met mijn ring en ketting doen en niet met mijn nichtje's oorbel haaha :)

Savanna-c

Nog een update over Ringel, hij zit al op een stok en is heel lief volgen Conny :)

Hier 3 foto's :