19 juli 2025, 00:03:35

Het dagboek van Ruki en Kuifje!

Gestart door Savanna-c, 2 juli 2012, 17:56:53

« vorige - volgende »

Welke naam is leuker?

Bambi
0 (0%)
Pringle
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 0

Poll gesloten: 7 juli 2012, 12:34:31

Sanne388

Hahaha oja dat ken ik. Erg irritant :P

Bij mijn ouders thuis hadden we boven de huiskamer over de gehele kamer een boekenplank op hoogte hangen.. Daar kon je ze ook nooit vanaf halen.. Ben wel eens tot 02.00 's nachts bezig geweest om ze eraf te halen  :o.

Je kan misschien iets bovenop de kast zetten.. Een soort plaat dat ze er niet op kunnen ? ... Wel helemaal tot bovenaan want ze kruipen door de kleinste hoekjes die krengetjes haha.

Savanna-c

Ja ik zat ook al te denken grote dozen ofzo, maar dan zouden ze nog op die dozen kunnen zitten,,, in ieder geval, ik kan overal bij met een stoel maar niet bij die kast die is zeker wel 2 meter miss wel hoger...

Ik vind het wel erg jammer anders konden ze 's ochtend ook nog even de kooi uit, want ja 5/6 uur in die kooi zitten zonder er even uit te mogen... Dat is ook niets, gisteren heb ik wel met Kuifje getrained en hij doet het best goed als ik ''vlieg terug'' zeg dan komt hij maar wel als ik wat lekkers  heb anders doet hij het niet  ::)

Nu weer even bij lezen ben gisteren alleen 's ochtend op het forum geweest  :-[

Savanna-c

haaaaaaaaaaaaai

ik ben al een tijdje thuis van school en Ruki en Kuifje zijn al uit de kooi geweest :)

Niet op de kast geweest, dus weer 1 goed dingetje,

maar ik heb een lavalamp staan en daar heb ik een soort onderzetter onder staan, voor pannen, zodag ik geen afdruk krijg, maar die is van een soort kurk gemaakt Ruki sloopt het heel erg en bijt er allemaal stukjes af kunnen ze wel tegen kurk of moet ik dat weghalen?

miep

Mijn parkietje knaagt ook overal aan.
maar volgens mij eten ze dat niet op.

denk ik toch  ??? anders mag ik heel mijn interieur gaan verbouwen haha  ;D

volgens mij knagen die er alleen aan. Zoals ratten en muizen ofzo. haha Misschien is ie wel stiekem een muis vanbinnen  ;)

patty

daar zijn ze heel goed in...vernielen. en mis je de valkjes als je op school bent.hier tot zover alles goed.groetjes van de grootste knuffelkont.

Savanna-c

Hoi allemaal,

gisteren moest ik met school gaan poldersporten op de kwakel de hele dag niet zo fraai dus ....

Ik heb echt de hele tijd aan die 2 gedacht en ik vind dat echt zo sneu toen konden ze echt de hele dag niet uit de kooi :(

Ik miste ze ook heel erg, maar gelukkig heb ik van daag een kort dagje en benm ik waarschijnlijk 10 over 3 thuis, ze beginnen nu ook wel een klein beetje bozer te doen tegen elkaar soms maar dat duurt 5 seconden en dan is het weer over en gaan ze gewoon door met wat ze doen :)

Vandaag heb ik 1e uur vrij dus kan ik hier nog even wat plaatsen ;D

[move] Ruki en Kuifje [/move]

Savanna-c

Haaaaai,

Ze zijn er net zeker wel een uur uit geweest en ik heb ook een filmpje gemaakt van Kuifje en het op comando overvliegen dat doet hij echt heel goed!

ik zal hem wel uplaoden, op youtube want hier ben ik gewoon zo van onder de indruk!!!!!

HIj heeft ook best wel lang gebedelt bij RUki of hij hem wilde kroelen maar daar had hij geen zin in, dus toen heb ik hem gekroelt voor de 2e keer sinds hij er is, alleen dit keer maakte hij echt helemaal geluidjes dat hij het lekker vindt net als het valkje van Patty zo lief!!!!!!!

En ik ga denk morgen of vandaag foto's plaatsen :)

miep

leuk joh !  ;D ik ben benieuwd.
ja je zal ze dan wel missen als je op school zit, kan ik me voorstellen.
Dat betekend wel dat je echt een band met ze hebt als je ze al zo mist  ;D

patty

leuk dat het al zo goed gaat met kuifje... fijn dat ie ook komt kroelen. croky zit dan echt met zijn staart omhoog het liefste met zijn bibs ergens tegen aan.en dan die piep geluidjes... erg lief. is kuifje dan één vrouwtje?
als croky op de kast zit en ik roep der komt ze ook.hihi. baal der wel van dat ze overdag alleen zit. maar ik ga er een keer opnames van maken wat ze overdag aan het doen is.als ik thuis kom zit ze lekker te relaxen. tot ze me ziet.... maar geweldig dat het goed gaat.

Savanna-c

Volgens mij is Kuifje echt zeker een man, en van Ruki weet ik het juist niet, Kuifje maakt echt heel veel verschillende geluidjes en Kuifje doet niets behalve krijsen of 1 schattig geluidje Prroe ofzo, voor de rest zegt hij weinig :)

Ik heb idd best wel een band maar het is natuurlijk ook veel leuker om met mijn lieve valkie's thuis te zitten dan op school lessen te volgen die nu dus doodsaai zijn omdat 1 van m'n beste vriendinnen naar een andere klas is, want normaal was het 1 en al lol aan onze kant van de klas, maar nu is er niet veel meer aan...

Ik ga nu foto's uploaden op photobucket :)

patty

ben benieuwd naar je foto's... maar leren is echt belangrijk. geloof me daar heb ik nu wel een beetje spijt van dat ik niets heb uitgespookt.  ;D

carco

leuk dat het nu steeds beter gaat met ze  :D

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Savanna-c

haha ja ik weet dat het belangerijk is maar op zo'n leeftijd is alles belangerijker dan school zeggen ze ::) Maar ik doe wel mijn best want ik heb meer dan de helft van mijn vorige jaar verprutst en toen heelk erg veel moeten leren aan het eind want als ik dat niet had gedaan was ik naar een andere school gestuurd  :( En dat liet ik niet gebeuren dus ik laat het nooit meer zo ver komen ik heb mijn lesje wel geleerd, beter gewoon het hele jaar gewoon je best doen dan op het laatste moment echt heeeeeeel hard werken om het nog op te halen zodat je net over het randje op school mag blijven met een gemiddelde 6.3 maar je moest 6.2 of hoger hebben gemiddeld en ik stond eerst 5.8 dus ik heb het wel mooi opgehaalt in 3 maandjes  :D ik ben gewoon ec ht verbaasd dat het me gelukt is maar nu geen schoolpraat meer maar fotoosssssss

Hier foto's:

Slopen!!!!

Ik laat ze niet laang daar slopen dat is de enige plek waar er behang los zit dus daar haal ik ze maar snel weg...

Potlood

.........

vliegennnnnn

hele mooie was foto van Ruki:

Rekken:

Kroelen

Lieffff

Zo maak ik Huiswerk :)

Die lava lamp met dat kurk

Even over het randje kijken :)

1x per week even aan de snoepstengel :)

uitsloverrrrrrr

Ondersteboven ;D

ik hab meer maar ik moet nu naar mijn nestje ;)

Veel kijkplezier :)

animallovertje

Wauw!! dat zijn heeel veel foto's!!

ik vind Ruki en Kuifje echt prachtig!! en zo te zien kunnen ze het heel goed met jou en elkaar vinden, helemaal super!!

misschien de volgende keer de foto's iets kleiner erop zetten? dan zijn ze iets makkelijker te bekijken ;) en kunnen we er nog meer van genieten ;)
Nog 4 jonge valkjes beschikbaar!
http://valkendroom.webklik.nl/
--------------

patty

echt geweldige foto's...twee boefjes heb je.slaap ze. ik ga ook zo morgen om zeven uur beginnen...pff. maar lekker vroeg klaar.
groetjes patty en croky,