28 maart 2024, 11:35:22

dagboek croky

Gestart door patty, 28 juni 2012, 21:09:26

« vorige - volgende »

patty

Oké,daar heb ik wat aan.. Tam of oké moet ik dat zien. Tam versta ik onder hand gewend.. Zeker niet schuw. 65 EUR is best veel. Voor gewoon een kleur.... Maar ze waren wel mooi. Maar toch.  ;D

Jeroenw

Het is fijner een alleen tamme te hebben omdat croky al tam is
65 vind ik ook al een flinke prijs inderdaad

Helaas dat we zo verweg wonen en dat ik even niet kweek ik had je wel een valkje gegund

Ik kijk ook naar het uiterlijk   ;D haha

Lutino en een cinnamon vind ik een mooi plaatje samen
Als je de karakters even vergeet en oppervlakkig bekijkt lol  ;D


carco

Er staat 40 euro hoor? Dus prijs valt best mee. Geen 65?

Klik op het plaatje voor onze site!




patty

Ik denk dat wij het over verschillende aanbieders hebben. Ik doelde op Geldrop ..daar zijn ze dus wel 65 euro zonder ring. Nee veertig is zeker niet duur. Als ze tam zijn gemaakt....mijn gevoel moet goed zijn. En niet te ver weg. Een tweedehandsje is ook goed alleen niet ouder dan croky..komt goed. ;D

carco

Ik heb het dus over het valkenhuis en jij zegt dat je die te duur vindt ???
Klik op het plaatje voor onze site!




patty

Die in Geldrop die is de duurste die ik ken... Zij hebben ook die internet winkel..pets dream. Maar wel super tam. Een mooi. Valt niets van te zeggen...allen ik schrok wel van de prijs... :)

Jeroenw

Ohjee verwarring, dus de valkenhuis valt mee
Zit daar geen leuke valkje voor je bij

patty

Hoi.
Op het moment niet..maar ik heb net de knoop doorgehakt...ik ga toch voor pets dream... Wel veel geld. Maar ik heb net een valkje gereserveerd. Ik had hem zaterdag gezien en wij vonden het toen wel wat. ;D ik heb daar een goed gevoel bij... Dus ik ben gewoon een zeur geweest. En lekker dicht bij. ;D

Jeroenw

Gefeliciteerd en is het een hij of een zij
Welk kleur nieuwsgierig !!!!!!!! ;D

patty

Hoi,
Een gepareld... Verder weet ik het niet precies.
Pop of man...verrassing. Goed hè ik laat het lot beslissen  ;D
Het was  pas uitgevlogen ... Ze mailt me snel...
Mijn man was het er mee eens...dus ik ben meteen gaan bellen.
:D

Jeroenw

Leuk !!
Dus over twee a drie weken  ;D heb je nieuwe valkje in huis  :D
Waarom zeg ik dat ? ? ? 5 a 6 weken vliegen ze normaal uit
Worden nog twee a drieweken nog gevoerd door hun ouders
En dan zijn ze zelf standig 8 weken mogen ze normaal weg
Geparelde 1 van mijn favorieten ze zijn zo mooi  :-X

:-X  :-X  :-X 

patty

Ze vertelde zaterdag dat ze vier of vijf weken oud waren..ik wacht op mail..maar ga echt slapen.. Nu nog een naam.  Pff iets wat voor een man of vrouw kan... Ik morgen meer te horen. ;D

Jeroenw

Welterusten  slaap lekker een naam Mitsy ? ? ?

patty

 :-\ nog steeds geen foto's ... Zal morgen weer eens bellen of mijn mail wel is aangekomen.  Croky is al aardig gewend Sander nieuwe kooi. Er staat een lamp naast met tijdschakelaar. Als die uit gaat klimt ze naar de hoogste touw en gaat dan op haar vaste slaapplek zitten... Ze weet het gelijk....zo slim. Maar hoe doe ik dat als mijn tweede valkje komt... Apart of is mijn kooi groot genoeg dat ze niet apart hoeven? En tja een naam die onzijdig is en bij croky past. ;D ;Dik dacht aan Pino.

patty

 ;Dnog geen foto's...ze hebben het druk met de het inrichten van de winkel..dat dacht ik al. Maar ze dat zelfs al misschien al aan eind volgende week...ik zeg das snel...hij/zij doet het goed. Gaat alleen 'snachts in het warmte hok. En verder zit ie overdag al in een grote kooi met andere valkjes.. Dus zo gauw als het zelfstandig is mag ik het komen halen.dan was het rond de zeven à acht weken...nu nog een naampje. Iets wat bij croky past.  ;)jammer dat ik geen foto's kan plaatsen met mijn iPad...ook niet via foto Bucket ... Jammer. Zometeen maar met mijn mobiel doen. ???