19 april 2024, 19:19:10

dagboek croky

Gestart door patty, 28 juni 2012, 21:09:26

« vorige - volgende »

Jeroenw

5 maanden ze is er vlot bij . ook met haar rui ;D
Eieren kan nog even wachten liefs met tien elf maanden

Ik had een pop van zes maanden met eieren

Gr. Jeroen


patty

zo das optijd zeg... ze moet maar ff wachten. de rui is vandaag rustig. hie ren daar wat kleine veertjes. maar geen groter veren meer... :D

Savanna-c

Bij mij ook haha, maar hee wat een pubertje heb je daar hahahaha

patty

hoi ;D
croky is vandaag haar eerste staart veer verloren.en van de week een kuif veertje gevonden. ze wilde op de klok landen bij haar vogelhuisje...maar dat ging fout. toen ik haar op wilde opvangen verloor ze een staart veer.hihi.ze was ook zo rond aan het vliegen en aan het roepen dit doet ze wel vaker.in de kooi wil ze dan niet. bij me zitten ook niet...heeft iemand een idee waarom ze dit doet. het vogelhuisje is haar extra zitplaats en daar maakt ze gebruik van.komt het omdat het schemerig is..
hmmm
gr ons




Savanna-c

Oh mooi hoor, ik heb al 3 kuif veren en 2 wang veertjes, dacht eerst dat hij bloed gehad had, maar gelukkig was het een rood wangveertje :)

Jij ook al wangveren gevonden?

patty

ja, das al weer ff geleden.ik moest ook ff kijken of er bloed bij zat.heel klein oranje beetje. ;D

patty

hoi,
niets nieuws, alleen de kooi verplaatst...

patty

in eens worden mijn firis gedraaid. vreemd

Jeroenw

Citaat van: patty op 30 oktober 2012, 19:12:22
in eens worden mijn firis gedraaid. vreemd


??? Wat er aan de hand?

patty


geen idee, maar het zal wel aan het nieuwe software van mijn mobiel liggen...dus nogmaals foto. en meteen de rand met sisal bewerkt. mevrouw snapt niet dat ze ook op het stokje kan landen. maar wel op de rand van de kooi. maar das best glad.dus een paar meter sisal doet wonderen. ;D

Jeroenw


patty

thanks, nu is ze lekker aan het slapen ;D

Savanna-c

Leuk dat sisal lijkt mij ook wel wat!

patty

Ik kan foto's van mijn iPad naar hier plaatsen,ook niet met fotobucket..
Iemand en idee?...
???

patty


dan toch maar met mijn mobiel. lekker warm bij de kachel.