3 augustus 2025, 20:41:11

dagboek croky

Gestart door patty, 28 juni 2012, 21:09:26

« vorige - volgende »

patty

nog steeds in de rui...na een sproei beurt legger knuffelen op de bank..en dan flink poetsen hihi. schattig

Savanna-c

:-* :-* :-* :-* :-* :-*

Geweldig al die foto's!!

miep

patty

heb geduld miep...echt. eerst vertouwd raken met je stem en zo.langzaam op bouwen. straks had ik visite en mocht ze ff uit de kooi.eerst met mijn vinger door de tralies. nee mevrouw wilde niet gestoord worden..dus een les voor mij. niet lastig vallen in de avond.
groetjes ons

Jeroenw

Die van mij Lisa wil dag en nacht
Rest moet ik ook met rust laten savonds

patty

zo'n sweety.... lekker nat gesproeid en en stukje brood gepikt. en weer lekker geknuffeld.
brood daar zit wat in. heerlijk vogeltje...

Jeroenw

Eetsmakelijk  ;D
Mooi foto's weer

patty

thanks... nu weer alles via de pc doen...dat valt tegen mijn mobiel na het proberen een update te geven is nu niet meer bruikbaar. pff. maar verder alles goed met croky. ze kan niet van mijn laptop afblijven... :( hopen dat de schade mee valt.

Jeroenw

20 oktober 2012, 19:26:27 #428 Last Edit: 21 oktober 2012, 22:37:06 by Jeroenw
De toetsen pulken ze eruit  ;D

Ik kan ze zo terug In klikken ik weet niet hoe het bij jou is  :)

patty

geen idee,maar zover laat ik het niet komen. hihi ;D

Savanna-c

Is ze nog erg in de rui?

Bij mij is Ruki nu echt begonnen gewoon een heel zakje vol veren pffffffffff

Jeroenw

Die van mij zijn niet in de rui, het is wel de tijd ervoor ::)
??????

patty

hoi,
hier valt het vandaag mee met de veren.maar croky is heel op zich zelf vandaag.. nee niet knuffelen ??? meteen op het vogelhuis gaan zitten en daar de zaadjes opeten.hmm ja toen ik ging eten toen was ik goed genoeg... en achter de pc..nouw ik niet maar de pc... mijn man mocht er kroelen ik niet. ze is erg ontstuimig heen en weer vliegen. ze vloog zelf op de kandelaars voor het raam.en zat tegen mijn plise tekijken met der vleugels omoog... niet als ze onderstboven hangt maar dan gewoon zittend. nu weer op mijn pc. erg vijandig pikken en bijten. nee niet rustig op mijn schouders zitten en poetsen is er niet bij vandaag. ik heb der maar weer tetug in der kooi geplaatst want er is vandaag geen lol aan. nu zit ze tekijken en zachtjes te roepen om aandacht. nee, croky nu eeven niet meid. ff negeren en dan zien we straks wel weer. zo zeg puber gedrag of niet ??? och morgen weer nieuwe dag. hmm vreemd hoor. zo ken ik haar nog niet. vandaag mijn mobiel weg gebacht naar de winkelen ja hoor nieuw software... tja, en dan komen er weer nieuwe foto's.
groetjes patty en een sagie croky

Jeroenw

hoe oud is ze nu?
Komt goed  :)

patty

hoi
volgens mij is ze van half mei ergens ???