28 maart 2024, 16:29:39

dagboek croky

Gestart door patty, 28 juni 2012, 21:09:26

« vorige - volgende »

Jeroenw

Citaat van: Savanna-c op 26 september 2012, 20:59:35
okee, ja ik douche ook warm maar ik kan ook heel goed tegen koud maar moet wel ff doorbijten dan hahahaha, maar 32 graden is dat goed?


Toen ik wat minder Valkparkieten had 38
Graden is goed ik douche 38 graden en ze vonden het
Lekker alleen heel goed uit kijken met deur open doen kou
Van de gang kan een omwisseling van koud en warm maken en dat
Is niet goed deur op de kier en langzaam tot het zelfde temperatuur laten komen
Citaat van: Savanna-c op 28 september 2012, 18:12:52
Haha, grappig! Ze zijn ook zooooooooo arrogant hahahahahahaahhaaha

Dat ene plaatje van de regels van de papegaai, jou valkje vind dus dat jij van haar bent hahahahaha  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D


Citaat van: patty op 28 september 2012, 22:28:19
hi,
waarschijnlijk wel....morgen mag ze weer heel de dag rond fladderen.doet ze toch niet. ik ben morgen net een piraat met croky op mijn schouder.heerlijk eindelijk weekend.


Valkparkieten en katten hebben geen baasje maar personeel lol

Fijnweekend

patty

daar heb je een punt met de warmte van de badkamer en de rest van het huis.... daarom durf ik het niet aan...maar zo gaat het ook prima.
vadaag weer de kooi schoon gemaakt, echt een zaterdag ritueel...ze komt zich graag met mijn werk bemoeien.... erg grappig.vanavond lekker thuis met zijn drietjes tv-kijken... ff mijn 3D bioscoop uitproberen. nu heb ik alleen geen brilletje voor croky. ;D

patty

haha, zo zit ze steeds vaker in de kooi...ze maakt er nog geen geluidjes bij.dat doet ze alleen als ze bij mij zit...echt een popje. de beuken snippers daar is ze ook zo dol op...


miep

ze is erg broeds zo te zien.
een mannetje erbij en je hebt zo eitjes  ;)

Savanna-c

Citaat van: Jeroenw op 29 september 2012, 19:12:45

Toen ik wat minder Valkparkieten had 38
Graden is goed ik douche 38 graden en ze vonden het
Lekker alleen heel goed uit kijken met deur open doen kou
Van de gang kan een omwisseling van koud en warm maken en dat
Is niet goed deur op de kier en langzaam tot het zelfde temperatuur laten komen

Valkparkieten en katten hebben geen baasje maar personeel lol

Fijnweekend


Haha ja echt, we hebben 3 katten en ze krijgen altijd hun zin net als mijn valkjes hihihihi!! , Aha, ja ik kan dus de deur niet op een keier doen.. ivbm de katten, dus ik doe ze altijd met de vervoersbox naar de badkamer en andersom, Maar ja ze vinden de echte douche toch helemaal niets.. :(

Citaat van: patty op 30 september 2012, 12:50:20
haha, zo zit ze steeds vaker in de kooi...ze maakt er nog geen geluidjes bij.dat doet ze alleen als ze bij mij zit...echt een popje. de beuken snippers daar is ze ook zo dol op...




Ooooo het zier er zo schattig uit  :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*


patty


dit is één van de veertjes die ze geknipt hebben bij croky... ze zit nu officieel in de rui denk ik...vandaag waren het heel wat veertjes.maar ze is goed actief en wilde niet badderen vandaag...

Savanna-c

Wow, !! Eet hij ook veel eivoer? Bij mij wel ze eten heeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeel eivoer, ik heb ook een veetje van kuifje gevonden, maar nog niet zulke als dejouwe...  :)

hihi, dan heeft ze straks geen geknipte vleugels meer hihi

patty

nee, das waar. mijn valkje krijgt extra vital voeding van bebhar en daar zit al genoeg eivoer door heen...en dit zou voldoende moeten zijn.
ik geef er nu wel vitamine druppels multi vit ook van bebhar. dat stinkt wel wat over der voer en in het water. ziet meteen geel.en de rest gewoon blijven aanbieden natuurlijk. ;D

Jeroenw

Citaat van: patty op  1 oktober 2012, 19:39:09
nee, das waar. mijn valkje krijgt extra vital voeding van bebhar en daar zit al genoeg eivoer door heen...en dit zou voldoende moeten zijn.
ik geef er nu wel vitamine druppels multi vit ook van bebhar. dat stinkt wel wat over der voer en in het water. ziet meteen geel.en de rest gewoon blijven aanbieden natuurlijk. ;D



Xtravital gebruikte ik ook altijd goede voeding
Als ik raad mag geven over de vitamine druppels
In het drinken is voldoende of je kiest. Ervoor
Om het door het eten te doen. Vijfdruppels staat op de verpakking
Vijf druppels voor Valkparkiet. In het water of in het eten als je beiden
doet dan krijg ze te veel vitamine binnen.

Mooi foto's

Jeroen

patty

ik verdeel dé druppels twee over het eten de rest in het water.

miep

te veel eivoer is ook niet goed he...

Jeroenw

Citaat van: patty op  2 oktober 2012, 05:42:23
ik verdeel dé druppels twee over het eten de rest in het water.


Zo kan het ook zo is ook goed

Citaat van: miep op  2 oktober 2012, 11:11:45
te veel eivoer is ook niet goed he...


Ja wat is te veel eivoer? in de rui mogen ze het elke dag

patty

thanks, voor de tip jeroenw. maar miep in dit voer zit al wat eivoer in.
en soms hebben ze het gewoon nodig. @jeroenw.  hoe vaak doe jij die druppels...ik nu elke dag omdat ze in de rui is.
vandaag weer zo'n zelfde veer gevonden, ik denk van de andere kant ;D
verder alles goed met croky. ;D
wat zal ik toch voor der kopen met dierendag.  ??? Ui

Savanna-c

Ja ik weet het ook niet, ik niks denk ik...  :-X :-X :-[ :-[

Moet sparen heb een nieuwe mobiel nodig, nouja ze krijgen van mij denk ik gewoon extra trosgierst en een bakje zaad vinden ze heerlijk, omdat ze nu pellets krijgen dan is dat wel ff heeeeeeeel lekker,!!  ;D ;D ;D ;D

In ieder geval geef maar een dikke kroel van mij ruki en Kuifje, omdat ze in de rui is vindt ze vast lekker :)  :-* :-* :-*

patty

ik denk ok niets..ze heeft altijd dierendag. ;D