20 april 2024, 16:43:25

dagboek croky

Gestart door patty, 28 juni 2012, 21:09:26

« vorige - volgende »

patty

haha, croky is ook altijd meteen glad als ze iets hoort....net zat ze weer ondersteboven aan de stok. net telaat voor één foto..wel  jammer.


Savanna-c

Hahah ja heeeeeel herkenbaar, maar ja je moet toevallig je fotocamera klaar hebben als ze het doen altijd totaal onverwachts zitten ze ondersteboven ahahahah,

Wel mooi vooral met tegenlicht dan komt het licht er door heen!

patty

even opgezocht hoe je  scooby doo knoopjes moet maken...maar dat valt niet mee met sisal. hihi. maar na ff wat oefenen is dit het resultaat, met een oude ring van een buitenkraan. och het blinkt maakt herrie tegen de tralies dus zal het wel in orde zijn.pfff


het is niet mijn hobby. zo nu mooi boer zoekt vrouw kijken.

Savanna-c

Mooi gemaakt hoor!!!
Maar het touw ziet er wel anders uit... het is denk wel sisal hoor maar, dat van mij glimt niet...

patty

het is toch sisal en niet giftig volgens het tuincentrum.

patty

ik heb ff het touwtje aangepast....met kraaltjes van de xenox. en twee extra sluitingen gekocht.maar daar heb ik zo één kraaltje aangemaakt.. o savana mijn veertjes worden wel iets minder maar echte veren die heb ik ook niet. ;D maar verder gaat het hier ok super.voor dat ik naar binnen ging zat ik ff door het raam voor te gluren.ze zat er vredig bij...mooi naar buiten te kijken.maar als ze de poort hoort dan begint ze te roepen net zolang tot ik binnen ben...

maar volgens mij is ze jaloers op mijn mobiel

Jeroenw

ah :D

leuk om ook zo met je vogel bezig te kunnen zijn
ziet er leuk uit zelf gemaakte speel goed.

hier hebben ze de speelballetjes gesloopt ja de jonge die ik over heb gehouden foto onder hand tekening
zijn ware slopers.

dat deden de vorige generatie niet maar deze wel schommel zijn ze de sisa volgens mij ook sisa eraf aan het slopen. schommel heb ik een jaar nu word het kapotgemaakt ach het zijn schatjes ik vergeef het ze ;D

maar binnenkort moet ik nieuwe speelgoed aan  gaan schaffen

leuk crocky vermaak zich prima zo

patty

ja het zijn zeker slopers, hihi.maar och ik geef ze gewoon wat ze ook mogen slopen. vandaag had ik de herfst kriebels...en heb mijn grote kast verplaatst pfff. en de kooi van croky daarnaast gezet. midden in de huiskamer. ik dacht het gaat kouder worden en zo bij die tuindeuren en het zijraam misschien net iets te fris. daar zit ook geen verwarming. en dit is ook veel gezelliger...en niet zo dicht bij de lamp. alleen nu is het verplicht tv-kijken. hihi. foto's volgen...fotobucket is een beetje traag.wat vinden jullie? als de foto's er zijn natuurlijk.... ;D

Savanna-c

Hey, Leuk die kraaltjes aan het touwtje, mijn valkjes zijn helemaal gek van diamantjes en ze willen de diamantjes er altijd uit halen dus ik geef het niet, alleen een ring daar kan het diamantje echt niet uit :) Maar dat van jou ziet er wel goed uit denk niet dat ze het er uit kan halen :) Ik denk dat ik je idee ga stelen mag het?

:P

patty

natuurlijk mag dat, we leven in één vrij land. succes, en laat me zien wat je er van gemaakt hebt. trouwens ik had vandaag 1 groter veertje van croky gevonden.

Savanna-c

Wat voor? een staart/vleugel veer? Of een borstveer zou het bawaren zo mooi!

En ja is goed dankje :) Maar eerst moet ik mijn 3e bolletje sisal gaan kopen bij action want het is alweer op :)

patty


dit is het eerste grootste veertje van croky



Savanna-c

Wauw wat een mooie  veer!!!! Een vleugelveer toch? Ik wil ook zulke mooie grote!!

Oook een leuke plek zo met die kooi :)

patty

thanks, ik denk ook dat het een vleugel veer is..straks al nummer twee gevonden. :D

Savanna-c

Ö Nou ik wil ook ruiende valkjes ;D