19 april 2024, 16:51:02

dagboek croky

Gestart door patty, 28 juni 2012, 21:09:26

« vorige - volgende »

patty

zo mijn onderscrift is gelukt...uhhh alleen erg groot. zal het binnenkort verkleinen... ;D sorry. :o

miep

is het dus toch gelukt om hem niet heel de tijd achter jou aan te laten vliegen met zijn eigen vogelhuisje ;-)

Savanna-c

Ik vind je onderschrift niet te groot hoor ik vind hem echt SUPER LEUK!!

patty

hoi,
vandaag was ze een beetje gemeen in het begin. maar later was het weer goed. en ja hoor, weer op het vogelhuisje ;D ze sloopt heel het dakje. maar als het op is is het op en dan maken we er wilgentenen op. dat is wat harder. ik heb er tot kwart voor negen laten zitten en toen voorzictig weer in der eigen kooitje. ze was niet boos toen ik er vanaf haalde ze piepte zelfs. :Donder weg nog en kusje gegeven en ging gelijk op der vertouwde touwtje zitten. maar ik moet zeggen van morgen was het ook heel vroeg half zes kreeg ze eten en heb de radio een beetje aan gezet..pff blijft  een moeilijk moment. maar als ik thuis kom mag ze er ook meteen uit. tot kwart voor negen dus. ik kan der wel langer uitlaten maar of dat dan verstandig is weet ik niet. hier nog een paar foto's van net ;D




miep

ik vind het echt heel schattig hihi
misschien haal ik ook wel een vogelhuisje hihi

Savanna-c

Ja idd echt een erg goed idee! Maar wat een dotje is Croky echt net zo lief als Ruki denk ik  :)

patty

hoi,
ja zeker, ze is lief. bedoel je deze veertjes...je ziet ze niet goed.maar dit ligt er als ik thuis kom. en als ze bij mij zit heeft ze het ook....allemaal veertjes. is dit dan de rui???? of één voorbode. ik heb geen idee.de fokker zegt dat ze rond deze leeftijd in de pubertijd kunnen zijn...croky is van half mei denk ik... en ze geeft als tip..blijf consequent.ik hoop dat de foto duidelijk is.


Savanna-c

Ja dat zijn zeker weten een stuk meer veertjes dan dart van Ruki en bij Ruki denk ik al dat de rui er aan gaat komen!

Das ja ik denk dat ze een beginnende rui heeft, maar ik weet er niet echt veel van dus als ik het fout heb sorry!

patty

hoi,
ik heb net een berichtje gestuurd naar de kweker van croky, ze kan me vast meer vertellen. wel fijn dat we zo nu en dan contact houden. ze heeft weer een lutino zitten van de zelfde ouders als croky...ik zou wel willen maar mijn man zegt nog steeds nee. hij wil het eerst zo aan kijken. :(

Savanna-c

Ah, ja als Croky er echt verdrietig van wordt wat denk ik niet zo is!

Maar vanochtend lagen er om mijn kooi ook een hele boel donsveertjes maar geen normale veertjes.. Net zoals bij Croky maar die heeft natuurlijk ook witte veren dus zijn het ecxht dons veertjes of ook borst veertjes enzo?

carco

Ik zou toch (als je het geslacht tenminste niet weet) niet voor een valkje uit hetzelfde nest gaan, anders zit je straks met broer en zus.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Savanna-c

Ja idd, zou het bij een andere kweker halen, en maar dat mag je natuurlijk helemaal zelf weten! een andere mutatie kan je ze goed uit elkaar halen ;)

Maarja als je man het er niet mee eens is tja...

carco

Citaat van: Savanna-c op 13 september 2012, 15:11:45
Ja idd, zou het bij een andere kweker halen, en maar dat mag je natuurlijk helemaal zelf weten! een andere mutatie kan je ze goed uit elkaar halen ;)

Maarja als je man het er niet mee eens is tja...


Een andere kweker wil ik niet zeggen, maar wel van een nest dat geen familie is ;)

Nog harder smeken dat het zo leuk is een vriendje erbij ;D
Klik op het plaatje voor onze site!




miep

ik zou dan voor een herplaatsertje gaan (opvangertje)
genoeg beestjes op de wereld, en genoeg die een nieuw huis zoeken !

wat die veren betreft
kzal eens een foto moeten maken van tommy, daar zijn die veertjes van croky niks bij geloof me  :o

patty

ja, das ook weer waar. ;D. maar op zich doet ze het goed.iedere keer één ander speeltje in der kooi hangen.weet iemand wat voor liefst stevige kamerplant er nog meer in de huiskamer mag voor valkjes? maar ze kan al aan het puberen zijn volgens de kweker.hmmm we houden het in de gaten