18 april 2024, 23:14:09

dagboek croky

Gestart door patty, 28 juni 2012, 21:09:26

« vorige - volgende »

patty

hoi,
misschien door het meer vliegen maar mijn valkje is afgevallen...ze krijgt toch het zelfde. ze wil geen fruit. gisteren kiwi en paprika gehad. trosgierst krijgt ze twee keer per week. eerst woog ze 88 nu vanmorgen 85... vreemd. ze is heel actief zo dat het zijn. ???

smiley

Hallo

Valkjes zijn na de nacht altijd iets lichter ...ze eten de hele nacht niet .
Als je hem zou wegen en dan 2 uur later weer zal je zien dat het gewicht er al weer bijna bij zit of zelf iets meer is .

Maak je geen zorgen  ;) ;)

Groetjes Conny



bezoek ook mijn website www.EveryOneWeb.com/Droomvlucht

patty

hoi,
ja dat is logies...ik weeg als ik der weeg altijd voor ze nieuw voer krijgt. in de ochtend.nu doe ik dit op het moment alleen in het weekend.ik ben vandaag toevallig vrij en gisteren ook. maar haar ontlasting is meestal wat stevig...maar soms komt er kort der na meteen zo'n dunne flats achteraan. en dat is één paar keer perdag. het wisselt elkaar af. dan dik dan dun. misschien een poepjes en plasjes apart. ik heb geen idee ik heb nooit één valkje gehad. :-\

*Esther*

Wat maakt dat je haar weegt?
Een valkje wat er gezond uitziet en zich ook zo gedraagd hoef je niet perse te wegen.

Fruit wordt ze niet zwaarder van. Dan kun je beter voor zonnebloempitten kiezen. Daar zit veel vet in.

gr Esther

patty

thanks, ik heb net twee snoep stengels gekocht en gedroogd fruit met noten. en dat vindt ze heerlijk. en één soort vogel huisje....één trapje bij gekocht...en dat voor 25 euro. ze moet nog wel erg wennen. maar inderdaad misschien niet zoveel zorgen over maken. maar thanks voor de reacties.

miep

super leuk gedaan !

hier foto van de loopbrug


patty

whaha, grappig... maar niet voor hier. ;D

patty

toch nog ff één knuffel keuvel momentje.... niet normaal ;D


het is nog net geen hondje.

carco

Dametje zit wel lekker te kippen voor je zo te zien :P

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




patty

dit doet ze elke dag...hmmm moet ik me hier zorgen over maken? maar zeker weten dat het en popje is. hihi

miep

tja, of het kwaad kan ? Je bent toch geen vogel dus je zal er wel geen eieren van gaan leggen zeker ?

patty

nog niet, ze is nog te jong.

Savanna-c

Uhh? Wat doet ze dan?? Ik snap niets van die foto? Ze zit toch gewoon?

Maar zooo leuk dat vogelhuisje o en die loopbrug gaaaaaaaaaaaaaf!!!

ik heb geduld om een vlechtje te maken van touw maar een hele loopbrug zal ik niet snel doen wel echt zo'n gaaf idee!!!

En dat huisje is ook zoo schattig!!!


patty

zo zit ze heel vaak.met de kont omhoog ergens tegen aan te wringen....en heel erg piepen tokkelen...tja net of ze elk moment een ei kan leggen.echte één popje.mijn man stond echt wat is dit nu in de huiskamer...er wordt nog wat aan gesleuteld.maar moet nog ff kijken hoe en wat.



Savanna-c

Zo te zien is het vogelhuisje wel een succes :)

maar wat raar doen popjes dat altijd al zo jong?