28 maart 2024, 18:35:29

dagboek croky

Gestart door patty, 28 juni 2012, 21:09:26

« vorige - volgende »

patty

daar heb ik zelf ook aannam zitten denken...je kunt het altijd proberen.
maar op mijn vinger zitten dat wil ie nog niet. ze loopt telkens weg.hihi

Savanna-c

Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej, Croky is er wat geweldig, jammer dat ik het nu pas lees anders had ik ook wel eerder gereageert, Goed dat ze al helemaal aan het verkennen is!

Ik hoop dat ze snel op je vinger wilt!

patty

ja net is het heel ff gelukt van uit der schommel dus ze kon niet weg.
maar ik heb er meteen op de stok gezet, om vertrouwen te winnen.

Savanna-c

Goedzo! Ze is dus op je vinger geweest?!

dat gaat snel!

patty


croky vermaakt zich goed.. ze eet heel af en toe wat trosgierst uit mij vingers. en heel soms gaat ze op mijn vinger, naar dat vindt ze nog eng.soms pikt ze me en blaast ze. ik heb vaak naast de kooi gezeten en
gepraat ....hihi.ik heb er geprobeerd één aardbei tegeven maar die kent ze nog niet. wel heel nieuwsgierig zitten kijken maar ze durft nog niet.als mevrouw niet wil kijkt ze gewoon naar de muur en doet met of je lucht bent. mischien morgen toch maar eens los proberen... best eng.nu zit ze lekker te dutten.

Savanna-c

Ahg het is echt een schatje hoor en hahaha dat verhaaltje, nou dat verrandert vast wel en dan wil ze er de hele tijd uit net als Ruki haha

patty

dat mocht daar ok...hier moet ze eerst ff wennen. ze zit soms o één stok hard te fladderen. ben bang dat ze
zich anders bezeerd...

Savanna-c

Ja Ruki fladdert ook vaak hard maar dan valt hij van z'n stokje en zit hij uit eindelijk op de grond en dan denkt hij, Oh hier is het ook wel aardig en blijft hij daar 5 minuutjes scharrelen haha

kaykiller

Citaat van: patty op 29 juli 2012, 22:13:57
dat mocht daar ok...hier moet ze eerst ff wennen. ze zit soms o één stok hard te fladderen. ben bang dat ze
zich anders bezeerd...

hij kan zich wel bezeren aan z'n touw als hij daar op gaat fladderen of aan blijft hange

Jeroenw

AH gefeliciteerd hij is er en gaat goed zo te lezen fijn

genie er van ,  :)

Inge88

Citaat van: kaykiller op 29 juli 2012, 23:51:07
Citaat van: patty op 29 juli 2012, 22:13:57
dat mocht daar ok...hier moet ze eerst ff wennen. ze zit soms o één stok hard te fladderen. ben bang dat ze
zich anders bezeerd...

hij kan zich wel bezeren aan z'n touw als hij daar op gaat fladderen of aan blijft hange


Zal wel meevallen. Ze zal hier ook niet in blijven hangen o.i.d., want het is een stevig en buigzaam touw.

kaykiller

Citaat van: Inge... op 30 juli 2012, 08:36:32
Citaat van: kaykiller op 29 juli 2012, 23:51:07
Citaat van: patty op 29 juli 2012, 22:13:57
dat mocht daar ok...hier moet ze eerst ff wennen. ze zit soms o één stok hard te fladderen. ben bang dat ze
zich anders bezeerd...

hij kan zich wel bezeren aan z'n touw als hij daar op gaat fladderen of aan blijft hange


Zal wel meevallen. Ze zal hier ook niet in blijven hangen o.i.d., want het is een stevig en buigzaam touw.


ja maar het kan altijd gebeuren met jonge vogeltjes dan moet je het dicht branden  :P

patty

croky is net voor het eerst uit de kooi geweest. ik heb dit keer met een stok gedaan en dat ging prima. ik heb der met een stok mee genomen naar de woonkamer en ze blijf mooi zitten. toen sprong ze op mijn plant daar zat ze lekker aan te knabbelen... het is een zebragras en mij is verteld dat die niet giftig is. ik heb haar weer op mijn stok gezet en de stok heb ik o mijn arm gelegd... tot ze met de stok en al  op mijn arm zat. verder ben ik nog niet gekomen. ik heb der op tafel gezet met één bakje trosgierst.vliegen doet ze niet echt, meer fladderen. ik heb er uiteindelijk  met de stok terug in de kooi gezet...en dat ging goed.ze zit nu met de komkommer te spelen eten.

Inge88

Goed zo! Laat d'r maar lekker verkennen  :) Het vliegen komt vanzelf wel.

Wel spannend zo he?  ;)

patty

zeker weten...komt wel hoop ik. ben mischien zelf wat ongeduldig.naar de aardbei van gisteren lag van morgen helemaal door de kooi ze had een rood bekkie..hihi. meer mee gespeeld dan gegeten.maar met één stok laat ze het goed tot.