29 maart 2024, 07:41:40

dagboek croky

Gestart door patty, 28 juni 2012, 21:09:26

« vorige - volgende »

Jeroenw

Oké ben je ook een keer bij de kwekers opvezieten geweest kijken bij
Croky

Kan ze je beter leren kennen alvast

patty

hoi jeroenw,
ik ben al een keer bij ze geweest... we hebben al kennis gemaakt.ik heb de ouders van croky gezien en nog andere vogels. ze had gewacht met voeden zodat ik dat ook een keer kon zien. ik heb croky toen al een keer in mijn handen gehad.dat was erg schattig. ze sturen vaak foto's...we hebben veel contact met de mail. verder niets op aan temerken. ik had toen in het begin gevraagd of dat vogeltje dan zelfstandig zou zijn ivb met mijn vakantie. dus, jammer genoeg nog niet.... tja beter één eerlijk antwoord dan één vogeltje waar ik niet weet wat ik er mee moet doen. omdat ik daar geen ervaring mee heb. misschien toch te vroeg uit het nest gehaald... dan zorgen ze ok maar dat zelfstandig is. maar ik had me er erg op verheugd. misschien van de week weer eens gaan kijken. het is maar een klein stukje van mij uit.
groetjes patty,

patty

19 juli 2012, 19:43:12 #77 Last Edit: 19 juli 2012, 21:25:49 by patty
ik hoor net dat het na het volgende weekend ze waarschijnlijk bij ons mag komen. ze krijgt nu weer een half cc. maandag gaan ze weer proberen zonder dus dan heeft ze één week zonder pap gezeten als ze mag gaan verhuizen... spannend. ik hoop het voldoende is. dan heb ik nog twee volle weken met mijn valkje. nu maar hopen dat ze in twee weken aan me gewent is.... verder krijgt ze daarna ok nog aandacht hoor... ;D

Savanna-c

Jeej als het goed gaat dus ergens volgende week, :)
Nice!!!!!!!!!!!!
En idd beter een zelfstandig valkje!

patty

hoi,
maandag mag ik nog een keertje komen kijken bij croky....en dan is het nog een week. zijn nest genoot gaat mischien zondag anders maandag weg. die is één weekje ouder. dus ik hoef me echt geen zorgen temaken. hihi.pfff nog één lange week wachten help ;D

patty

19 juli 2012, 21:17:40 #80 Last Edit: 19 juli 2012, 21:27:16 by patty
help patty deze week door met leuke verhaaltjes en vooral foto's....blijft skon spul. :D

Savanna-c

Ben al bezig :)
MAAR photobucket doet zo sloom  :(

Over 5 minuten zijn de foto's klaar (hoop ik)

Savanna-c

Nou ze staan er op hoor ;)

patty

net weer een berichtje gehad dat het super gaat met croky. de pap wil ze nog mar één paar hapjes van en dan is het genoeg. drinken doet ze goed. vliegen toch nog en probleem. ze maakt te veel vaart zodat ze te hard land of ergens tegen aan botst... dus ze willen één beetje knippen dat ze wel kan vliegen maar niet veel vaart kan maken.ze heeft wijn rode ogen met geel overgoten... ze denken een lutino fallow... geen idee wat het is. zegt me niets. maar maandag zelf even een kijkje nemen..

patty


eindelijk weer wat foto's. niet heel duidelijk naar het is iets.
de andere kan ik niet plaatsen omdat hun zelf ook op de foto staan.en ik weet niet of ze willen dat ik hun zomaar op het internet plaats.ze zit al aardig te kroelen en op de schouder. nu maar hopen dat een allemans vriendje gaat worden. ik vindt er prachtig. ik wet nog steeds niet wat het is.hij/zij. ik denk nog steeds één zij.

patty


Jeroenw

Mooi is ze in het echt ook zo geel schitterend  :D

Legt eraan wie de vader en moeder van haar is om het geslacht van je valkje te weten als de moeder een wildkleur is en vader blijkbaar ook
En hun Jong is een lutino dan is het een popje een zij . alleen de vader
Geef die genen door aan de dochters niet aan zijn zonen die worden gewoon wildkleur even een voorbeeld,

Wie is de vader en de moeder ik heb het al eerder gevraagd volgens mij ::)

Groetjes Jeroen

patty

jip, een paarpagina's terug. vader lutino de moeder gepareld cinamon of ze iets.maar de ouders daar van weet ik niet. maar wat denk jij



Savanna-c

Wouw wat een prachtig valkje echt al groot geworden! Heel lief, en nu is het wel al bijna he? :D

Jeroenw

Citaat van: patty op 22 juli 2012, 18:35:21
jip, een paarpagina's terug. vader lutino de moeder gepareld cinamon of ze iets.maar de ouders daar van weet ik niet. maar wat denk jij





Uit dat koppel kom lutino poppen . Ze inderdaad een zij
Gefeliciteerd het is een meisje ;D