28 april 2024, 21:51:18

dagboek croky

Gestart door patty, 28 juni 2012, 21:09:26

« vorige - volgende »

patty

is alleen maar makkelijk voor één tweede erbij...dat gaat ook een popje worden.ik wil geen jongen. maar morgen ga ik zelf kijken.ik hoop dat ze dan ook bij me komt zitten. volgens mij is het wel een kroel kipke.maar ze ziet er goed uit.

patty


dit is croky met zijn blinde vriendje...nog ff en dan is het echt zover. ik ben vanmiddag wezen kijken zij was uit  de kooi en zat boven op de pc. toen ik haar op mijn vinger wilden zetten blijf ze heel even zitten. ze moest niet veel van me hebben...ik ben natuurlijk ook vreemd. ze vloog weg op mijn schouders naar toen ik het weer probeerde vloog ze naar haar kooi en is daar zelf in gaan zitten. ze heeft zaadjes zitten eten en is gaan slapen... maar ze hebben er toch een beetje geknipt.... nu duurt het vast niet meer lang.
groetjes patty,

Savanna-c

Ahchhhhh wat een poepie !!!!!!!!!!!!!!
Echt een schattje!

Nee idd niet lang meer!

patty

er was iets mis gegaan met het mailtje en de laatste foto's...maar krijg met een berichtje met de vraag wanneer ik croky wil komen halen...ik heb gevraagd of het vandaag nog mocht....nu ff afwachten op een tegenbericht....eindelijk ;D

Inge88


patty

ja, croky zit nu eindelijk in haar kooi. ze eet al meteen wat trosgier en de veren zitten al bol... goed teken. ik ben heel blij.

carco

Klik op het plaatje voor onze site!




patty

het gaat geweldig... ze klimt al opzoek naar een slaap plaats...

patty

zal der vandaag verder met rust laten

patty


ze doet het uitstekend. ze eet en drinkt al heel goed. ik heb der vannacht niet gehoord.ik heb zonnder nacht lampje gedaan.ze is de heel kooi aan het ondezoeken...alleen de schommel vindt ze nog wat eng.ze speelt met de beuken snippers. ze heeft zelfs al heel voorzichtig trosgier uit mijn vingers zitten eten.... met op mijn vinger zitten daar begin ik morgen mee
;D

Inge88

Mooi zo! Croky is al tam toch en dus mensen gewend? Dat is een groot voordeel  :)

patty

ja, ze is al mensen gewent. alleen ze is nog ff de kat uit de bom aan het kijken.. ze zat net op der stok heel hard te fladeren..ze was daar elke dag los. ik twijfel nu of ik haar nu al los zal laten of pas als ze echt in de kooi op mijn vinger wil gaan zitten. wast is wijsheid. ???

Inge88

Als je zometeen met je hand de kooi in gaat en ze moeiteloos opstapt dan zou je d'r best uit de kooi kunnen laten, vind ik. Ik zie wel dat je een groot raam / deur hebt vlakbij de kooi, deze zou ik wel gedeeltelijk afschermen; gordijn stukje dicht o.i.d. ? Ze is nog onbekend in je huiskamer dus zo'n raam of deur zal ze waarschijnlijk dan nu nog zien als een opening waar ze doorheen kan.

patty

dat gordijn is nu omhoog getrokken maar dat kunnen we gewoon laten zaken...en in de toekomst iets hoger op trekken.... bij mijn voor raam precies het zelfde. ze zit nu op de grond in een hoekje
naar ons te kijken...ze heeft net met der katten balletje gespeeld.

Inge88

Wat ik bij al m'n valkjes heb gedaan, is ze in het begin meermaals het raam laten zien door ze voor 't raam te houden en ze er tegenaan te laten pikken met hun snavel. Ze zijn nooit tegen die ramen aangevlogen. Of dat nu echt komt doordat ik ze 't bewust heb laten zien of niet is blijft natuurlijk de vraag.