28 maart 2024, 18:47:28

dagboek croky

Gestart door patty, 28 juni 2012, 21:09:26

« vorige - volgende »

patty


Jeroenw

Citaat van: patty op  9 januari 2013, 17:17:32
;Dnog geen foto's...ze hebben het druk met de het inrichten van de winkel..dat dacht ik al. Maar ze dat zelfs al misschien al aan eind volgende week...ik zeg das snel...hij/zij doet het goed. Gaat alleen 'snachts in het warmte hok. En verder zit ie overdag al in een grote kooi met andere valkjes.. Dus zo gauw als het zelfstandig is mag ik het komen halen.dan was het rond de zeven à acht weken...nu nog een naampje. Iets wat bij croky past.  ;)jammer dat ik geen foto's kan plaatsen met mijn iPad...ook niet via foto Bucket ... Jammer. Zometeen maar met mijn mobiel doen. ???


Gaaf mooie grote kooi voor croky
Je heb een app voor photobucket en hij werkt grandioos, ik doe alles met mijn iPad hier foto's plaatsen

Nog even geduld hebben om parel te kunnen zien

patty

Thanks voor de tip...had niet gezien die app. ;D
Inderdaad nog ff wachten.
Groetjes

patty



Dat werkt perfect ...hihi. Croky is nu niet meer zo hyper met rond vliegen als ik thuis kom van mijn werk....ik hoop dat ik. Mijn kooi een beste Goed heb ingericht... ;D
Maar nog steeds niets. Ik baal er wel een beetje van. Als is het maar 1 foto.... Wel jammer dat ik nog geen vakantie heb als mijn valkje komt.  :(....komt goed.maar croky is blij met haar villa. Ik hoop met der soort genoot.

patty

Lekker warm weer in de verwarming...

Morgen lekker vrij eerste sporten... Thuis douche met de nieuwe douche stang... Speciaal voor vogels.zal het wel eens op foto zetten.

patty


Lijkt me een handig ding...en veilig. Ook voor op de deur of raam. ;D
Morgen is uit proberen

paulidoeser

heb al vaker gezien bij iemand waar koop je die ???

patty

Citaat van: paulidoeser op 12 januari 2013, 18:12:52
heb al vaker gezien bij iemand waar koop je die ???


Hoi,
Bij pets-dream. In gedrop.
;D

Jeroenw

Patty is dat geen leuke naam voor je nieuwe valk

patty

Wat... :D
Pino toch wel Jeroen. Of bedoel je patty  :D

Jeroenw


patty

En als het een mannetje is wat dan ;D

Jeroenw


patty

Dat dacht ik al... Hihi. Nee,dankje. Maar ik heb nog steeds geen idee.

smiley

Hallo Patty

Een goede vriend van mij had ooit 2 dwerg papegaaitjes en de heten Crispy & Croky .... ;)

Groetjes Conny


bezoek ook mijn website www.EveryOneWeb.com/Droomvlucht