29 april 2024, 18:49:02

dagboek croky

Gestart door patty, 28 juni 2012, 21:09:26

« vorige - volgende »

miepje

aaaa dat ziet er lief uit haha lekker warm :)!
(^_^)

miep

Wat eten we vandaag ?

Gebakken Croky  ;D ;D

Savanna-c

Aaaaaaaaaw Wat lief  :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*

patty

een
tja, ik dacht ze is uit de rui.... nee.weer drie grote veren

Jeroenw


patty

Hihi,ga ik zeker doen...en weer drie erbij. :o

patty



eindelijk ondersteboven...pff beter is niet gelukt.

miep

Wat leuk,
is fijn he als ze zo op haar kop hangt hihi

Jeroenw


patty

Hoi.
Vandaag heeft croky voor het eerst met mij gedoucht .... En het ging boven verwachting heel goed. Ik heb der boven op de douche deur gezet. En ze vond het geweldig. Toch maar eens een douch stang kopen waar ze op kan zitten om meer water te vangen. Verder is ze heel lief vandaag. Ons kroelkippje .
Groetjes ons ;D

patty

Hoi,
Ik ben eruit ...er komt een valkje bij. Wel weer van het voorjaar. En een grotere kooi. Wat is wijsheid en hoe te handelen. Popje een mannetje geen idee. Waarschijnlijk een montana 60 of 75... Iemand tips. :D

Jeroenw

Hoi patty

Leuk je wil  een valkje erbij  :D
Opzich is de kooi die Je heb. goed voor twee , maar hoe groter hoe beter
Kooi is ook kwa smaak.  wat vind je mooi? en hoe groot ?
En wat is handig kwa drink bakjes eten enzo.

Ik heb een voliere wat kwa zaad afval niet opvangt vaak stofzuigen een kooi met opvang is handig hou de omgeving ook schoner

Horizontalen tralies is makkelijker voor ze om te klimmen, ze doen het ook goed met verticaal maar dat kost meer oefening en kracht

Een tweede valkje,
Wat wil je in de toekomst ermee doen kweken is een koppeltje
Wil je het niet dan is een mannetje vrouwtje ook goed zo ook popjes met popjes zo ook met mannetjes en mannetje kan ook o  ::)je heb een

Al een pop lol om aan te geven dat het ook zo  kan  :)

Mijn persoonlijk vind ik dat een mannetje andere charmes heb dan een popje. mannetje ja gedraagd zich anders , en heel leuk als je een popje
Heb en een mannetje dan heb je de charmes van allebij gedrag van je  pop en het gedrag van een man .

En wat is je smaak als je naar het uiterlijk kijkt : als dat iets uitmaakt nee maar als je kan kiesen voor een mutatie die je mooi vind.  waarom niet ;D

Ik wens je prettige feestdagen en een fijne kerst morgen en overmorgen
Gr. Jeroen

patty

hoi
jij ok fijne feestdagen..tja ik wil eigenlijk gee n  jongen dus tja. ik heb veel  gelezen dat een mannetje en vrouwtje altijd veel kans op eitjes hebt. dat hoeft voor mij niet. mutatie maakt me niet veel uit .mannetje is  werk leuk..maar ik heb geen verstand van jonkies. stofzuigen moet ik toch. maar veel speelgoed vindt ik ook belangrijk. dus is deze kooi naar mijn idee te klein.croky is wel klein valkje dat scheelt. inderdaad de kooi moet wel handig zijn en dat lijkt de montana casa wel.
thanks voor het mee denken.

patty

Hoi,
Zaterdag ga ik kijken voor een montana 90 of 75... Montana 90 is maar een tientje duurder... Ik hoop zo dat het wat is. Wel nieuw. En dan kijken voorheen maatje voor croky. Ze is zo horny. Nie normaal.
Allemaal nog een gelukkig mooi 2013.
;D

patty

nieuwe huisjes voor croky.... montana 90. ze moet wel wennen...o naar valkje nummer twee. ;D