23 april 2024, 20:32:17

dagboek croky

Gestart door patty, 28 juni 2012, 21:09:26

« vorige - volgende »

patty

nee, pfff. mij kunnen ze geen foto's genoeg blijven mailen, ik kan er uren mee bezig zijn. mischien morgen. och ik denk maar zo geen nieuws is goed nieuws.als het goed is vrijdag nog 1 week. ;D

Savanna-c

Oeh spannend! Ik hoop dat het bij jou wel beter verloopt dan bij mij  ::) Maar bij mij komt het denk ik ook wel goed  :)

patty

hoi,
eindelijk heb ik nieuws en wel vers van de pers. met croky gaat het super eet en drinkt goed speelt en klautert ook als de beste. volgens mij heb ik een natuurtalentje.. ben zo blij. ;D
hij/zij krijgt nog 1x 1/5 keer pap, morgen gaan ze stoppen. ze houden het gewicht scherp in de gaten...dus dat wordt spannend. vliegen gaat goed alleen landen daar moet op geoefend worden zullen we maar zeggen... hihi. ik zie het al voor me de stunt piloot. morgen weer foto's.
bijna beschuit met muisjes. ;)

Jeroenw

Afwachten spannend
Groetjes Jeroen

carco

Klik op het plaatje voor onze site!




patty

toch maar mijn kooi in deze hoek geplaatst.ondertussen een nacht lampje gekocht. maar ik vraag me af of dit straks in het donker voldoende licht geeft. mijn stopcontacten zitten allemaal zo laag. tja dat heb je met nieuwbouw....hmmm ik twijfel echt of dit zijn heeft.
???

patty

wat één doos, vergeet ik de foto. ik ben echt aan vakantie toe zeg.

Savanna-c

NIcee kooi!
Echt leuk ingericht!
Ik heb bij mij dat belletjesding en de schommel er uit gehaalt, ik was bang dat hij zich zou bezeren met dat hypere gevlieg  :-\
Gelukkig is alles nu goed en is hij veel rustiger!

Wat duurt wachten toch lang he?
Spannend hoor nu nog een weekje wachten!

groetjesssssss
Ruki en mij

Jeroenw

Als het donker is dan denk ik wel dat het zin heeft .
Top! Leuk iemand die zich echt helemaal voorbereid is op de komst van hun valkje.  :D




patty

hoi,
dat moet ook zo... goede voorbereiding is het halve werk.
als je iets in huis neemt moet je er ook voor de volle 100 % voor gaan.
jammer genoeg nog geen foto's.... 
  :-*

patty

inderdaad jeroenw, ik kom net thuis en het geeft zeker voldoende licht.
mijn man had deze actie nog niet gezien...en zij waar is zit voor nodig.
ik uitgelegd. na een bouwvak inviering ...kun je dat beter niet doen.
:(

Jeroenw

O ik wist niet wat bouwvak inviering was ik zoeken op Google
Het is één party + xxx boven de 18 klop dat

Humor maar ik begrijp de vergelijking niet, met dat lamp is het pal voor je raam en een rozige kleurtje of rood

Anders kan je noot je lamp aan doen voor het raam

Mijn excuses als ik verkeert zit

Gr. Jeroen

Rianne

Bouwvak is vakantie voor iedereen die in de bouw werkt, deze periode is verdeeld over 3 regio's, noord midden en zuid. Bouwvak viering is gewoon met je collega's een biertje drinken om zo de vakantie in te luiden. Niks ranzigs verder hoor ;)

Jeroenw

Hahaha en ik kom dan zoiets tegen op Google

Ik had het in getypt zo als zij het schreef bouwvak inviering
Het zal wel anders genoemd worden in Rotterdam gewoon bouwvak vakantie  :)

patty

whaha, wat een humor jeroenw... maar rianne snapt het. dat is de goede uitleg. bouwvak in drinken met je collega's. maar dat lampje is gelukkig wit licht en dat zit gelukkig aan de achterkant van mijn huis. hihi, typisch mannen die zo iets bedenken.  ;D maar die van ons dacht dat ik één grapje maakte dat croky wel eens nachtblind zou kunnen zijn. ik heb liever zo iets in huis voor het geval dat het mis gaat... maar nog steeds geen bericht... mischien straks nog. ik ga trouwens ook ff google jeroenw.
;D