28 maart 2024, 21:53:33

dagboek croky

Gestart door patty, 28 juni 2012, 21:09:26

« vorige - volgende »

Savanna-c

Wat een gezellig verhaaltje!! :) :)

Bij m ij is het eigenlijk precies hetzelfde maar Ruki kan ik meteen de kooi inzetten maar Kuifje als Ruki in de kooi gezet wordt vliegt Kuifje meteen naar de kast :S haha :)

patty

wat is ze af en toe onhandig zeg.zo druk, dat ze geen tijd neemt om te kijken waar ze loopt of klimt.  ::) dus valt ze weer van boven naar benen
in de kooi... plof dat was schrikken zeg. gelukkig had ze niets. ze is ook zo met mij bezig... maar het was acht uur en ze moet van mij dan in de kooi...vandaag mocht ze zich wassen in een schaal met lauw warm water, blijft leuk. ik had een filmpje maar dat kan ik hier niet plaatsen. dus een foto van na het badderen :D
groetjes patty en croky



miep

zoooo lief !
Tommy heeft vanochtend ook gebadderd
hoe laat jij hem badderen ? Doet ze het zelf of help je mee ?

Savanna-c

schattig! ;D ;D ;D ;D Wilde die van mij ook maar badderen  :-\

patty

hoi,
ik zet gewoon een schaal neer met lauw warm water...en dan laat ik zien met mijn vingers dat er water inzit....en de rest komt van zelf. één beetje sproeien met warm water en de rest doet ze zelf.

Savanna-c

Heb ik ook al geprobeert en als ik ze er in zet vliegen ze heel snel weg :( Ik zou best een keer met ze willen douschen, maar da's wel koud water dan haha, of kan het ook warm?

miep

je moet niet overdrijven met warmte, maar lichaams temperatuur kan geen kwaaad nee. je kan gewoon een 'warme' douche nemen.
ik had ergens gelezen dat stoom zelfs goed voor ze was.
je kan daar ergens een stok maken zodat ze zelf bepalen of ze ook meedouchen met jou of niet.

patty

dat zou ik ook zo doen, maar ik douch heel heet dus dat durf ik niet aan..maar op die manier kan het wel. maar zo is ook voldoende. alleen niet dat ze nat op stok gaan slapen das niet goed voor ze. en niet te nat laten worden.

Savanna-c

okee, ja ik douche ook warm maar ik kan ook heel goed tegen koud maar moet wel ff doorbijten dan hahahaha, maar 32 graden is dat goed?

patty

dat weet ik niet...mischien bij ander vragen plaatsen...ik heb echt geen idee.

patty



whaha, ze herkent mijn auto als ik thuis kom. vertelde mijn man. wel grappig.ik hoorde haar buiten de poort roepen...toen ik binnen, was het over. later met eten zat ze boven op mijn bord chiliconcarne..nu is ze een beetje rood.hihi. ff een uurtje relaxen in mij badje erm dan mag ze er zo weer uit. ze is al vanaf vier uur uit de kooi. dus ;D
maar ze het blijft een kroel kip.
groetjes

Savanna-c

Wat een schattige foto zeg!!!
Zo lief, ja ik heb vandaag weer besproeid met warm water en tot mijn grote verbazigng bleven ze rustig zitten en lieten ze alles toe, misschine vonden ze lauw water te koud, want het was best wel erg warm water!!, maar ja het is echt een soort parfum fles echt hele minidruppels, dus niet helel warm als het op je komt :) ik ben blij :)

patty

zie je, komt goed geduld...ieder zijn eigen manier.ik hoor der af en toe nog roepen...ik ben toch leuker als manlief  ;D
en ze weet dat boven ben....zoo oooo slim.

Savanna-c

Haha, grappig! Ze zijn ook zooooooooo arrogant hahahahahahaahhaaha

Dat ene plaatje van de regels van de papegaai, jou valkje vind dus dat jij van haar bent hahahahaha  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

patty

hi,
waarschijnlijk wel....morgen mag ze weer heel de dag rond fladderen.doet ze toch niet. ik ben morgen net een piraat met croky op mijn schouder.heerlijk eindelijk weekend.