28 maart 2024, 17:56:21

dagboek croky

Gestart door patty, 28 juni 2012, 21:09:26

« vorige - volgende »

Savanna-c

Hey!

Ik kijk echt uit naar de volgende update!
Over hoeveel dagen/weken komt hij/zij bij jou in huis?

*Hopen op een nieuwe update!*

xSa

patty

5 juli 2012, 17:04:50 #31 Last Edit: 9 juli 2012, 12:45:36 by patty
hoi xca,
ik hoop dat ik mijn valkje vrijdag 20 juli mee mag nemen. ik hoop dat ie dan zelfstandig genoeg is. die van jouw is echt heel mooi. dit is mijn eerste valk. ik kon mijn valkje niet kiezen want deze was als einigste niet verkocht. bij toeval is het één lutino. veel hier in de omgeving vinden dat niet mooi. naar als ie verder gezond en gelukkig is zal het mij niet veel uitmaken wat voor kleuren ie heeft. hihi. maar ik heb nog geen updates over mijn croky. ik hoop van het weekend weer. ze sturen me elke week foto's met één verhaaltje. lief of niet :-)

Savanna-c

Wat leuk, dat je hem 20 juli op mag halen! (waarschijnlijk  ::))
Waarom zou lutino niet mooi zijn? IK vind ze juist mooi, maar er staat bij ''tam maken'' bij uitzonderingen ofzoiets, dat ze soms nachtblind kunnen zijn, en dan moet je dus een nachtlampje...

Meestal hebben ze het niet hoor, maar ik kan echt niet tegen een nachtlampje als het niet helemaal donker is, lig ik de hele nacht wakker, dus een albino of lutino is helaas voor mij geen optie  :( :( :(

xSa

Sven de Valk

Ik heb zelf een lutino en witmasker opaline de gene die nachtblind kunnen zijn maar hier is er nooit een probleem en staan toch naast me bed.

Savanna-c

Ja ik weet dat het niet vaak voorkomt  :)
Maar, ''als'' het wel zo is, heb ik een probleem ;o
;D ;D ;D ;D

xSa

patty

haha, dat heb ik ook gelezen, maar dat is bij  ons de huiskamer geen probleem. ik heb en een grote lantaarnpaal voor de deur staan en plissé gordijnen, kunnen van boven naar beneden en van benden naar boven en gewoon het midden... dus heen probleem hier. ben zelfs bang dat het gevroren licht in huis is in de zomer en iets over de kooi moet doen. anders zit ie misschien s'morgens  te vroeg te fluiten. ik ben veel ramen. dus licht genoeg. ik ben nog aan het dubben over kort wieken. dit jaar chi ie zo niet. dat is oppassen van de zomer. maar volgend jaar van de zomer misschien wel.in de winter lekker vliegen in de zomer met ons buiten.ik heb altijd mijn deur met hor in zomer open staan. naar eerst mag croky leren vliegen. en dan zien we wel verder.

Savanna-c

Ja vind ik ook, eerst leren vliegen en dan zie je wel verder  ;)
Ik wacht met je mee hoor!  ;D tot het weekend met nieuwe foto's en verhaaltjes! Ik heb heelveel zin om het te gaan lezen  ::)

xSa

patty

dit is mijn transport kooitje. hopelijk heb ik het weinig nodig.nog geen nieuws vandaag...ik heb nog dingetjes veranderd aan de kooi, foto's volgen. ;D

Savanna-c

Wat jammer, :( geen nieuws, ik krijg ook geen nieuws maar dat kreeg ik al niet  ::) Ik hoop dat er misschien morgen nieuws is! ;)

xxSa

patty

toch maar weer bezig met de voor pret. de kooi is nu echt klaar. nu maar wachten...

Savanna-c

Mooie kooi hoor, lekker ruim ook  :)

patty


het deurtje rechts is gemaakt....toch maar mischien ff rond kijken voor een nachtlampje of zout lampje.. zo blijf je bezig. en nog steeds geen nieuwe berichten van onze croky. of ben ik nog iets vergeten?

Jeroenw

zier er goed uit :D ;)

patty


Jeroenw