28 april 2024, 14:18:38

dagboek croky

Gestart door patty, 28 juni 2012, 21:09:26

« vorige - volgende »

Savanna-c

Probeer is stukje (hele mini stukjes) tussen je nagels er af te halen van het fruit en dan tussen je vinger dat hele mini stukje geven,

Ruki vind het heel stom om zelf een stukje fruit af te bijten, dus doe ik het zo en dat vind hij veel leuker :)

patty

hoi,
ik heb vandaag voor croky wat aardbeien geprakt in een bakje...haha toen ik thuis kwam was heel de snavel rood. ik denk dat ze er nu wel goed van gesnoept heeft. van morgen moest ik later beginnen met werken. dus heb ik er even gewogen omdat ik dacht dat ze overdag niet tot nauwelijks eet. maar ze weegt nu 89 gram ;D... dus dat zit wel goed. het pakken met de hand gaat steeds beter. ze heeft dan al heel wat praatjes minder. ik zet haar dan op mijn schouder en blijft wel even zitten. ik ben nu aan het proberen of ik met mijn haar  haar mag aan raken.... ze vindt mijn haren wel leuk geloof ik. maar ook dat komt goed. hier nog een paar kiekjes van croky ;)





Savanna-c

Ja over dat fruit ik zou ook niet weten wat ik met zo'n ding moest doen maar wel super dat Crocky dus gewoon goed eet :)

Leuke foto's!! :):)

Hij ziet er echt heel lief uit maar dat is hij vast ook wel  :) ;) ::)

Ze knabbelen idd graag aan je haar, maar ik liet het eerst gewoon toe bij Ruki maar toen deed hij er niets ernstigs mee dus was het niet erg maar nu wil ik het hem toch weer gaan afleren want hij knipt het nu echt en dat wil ik niet dus, je kan het wel toe laten maar mijn valkje doet alles steeds ruiger, hij heeft ook mijn kettinkje al kapot gebeten terwel hij er eerst aan sabbelde net als aan mijn haar  :-\

patty

zeer nieuwsgierig....maar wel gezellig.

patty

hallo,
er is één klein wonder gebeurd...ik steek mijn vinger door de tralies van de kooi.en mocht er heel zachtjes aaien over de snavel. ze maakte zacht piepende geluidjes en beetje een kras geluidje.... net als ze nog heel klein zijn en gevoed moeten worden..maar dan heel zachtjes.mischien is dit één begin van een eerste kroel beurt.wat betekend dit gedrag...volgens mij echt een popje. ;D

Savanna-c

wat leuk!?

Ik hoop dat dit echt een begin is en dat ze het gewoon toe zal laten :)

danielle

Ik heb je boekje gelezen! Leuk geschreven en leuk om te lezen hoe Croky zo stap voor stap tammer wordt! Een mooi valkje is ze.
Ik heb zelf ook een lutino valkje en binnenkort zelfs 2 :-), dan hoop ik dat ik ze nog uit elkaar kan halen.

Bij mij waren mijn valkjes in het begin kroel valkjes, maar toen wilde ze er niets meer van weten. Ik had me er al bij neergelegd en nu opeens 3 jaar later, gaf een valkje zich over en wil niets meer anders en werd de andere jalours en wil ook niets meer anders (en heb ik van de drie valkjes, opeens 2 kroellers bij)

Maar zo te lezen gaat het bij jou helemaal goed komen!

Groetjes Danielle

patty

dankjewel danielle,
ik had me er ook bij neergelegd dat het geen kroel vogeltje zou worden.
maar wie weet.... ;D.ik zie dat je ook een boekje hebt, ik ga het zeker lezen.
groetjes patty en croky

carco

Gewoon vol blijven houden, dan komt het vanzelf goed ;)

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




patty

ik mag al aan der kuifje komen.. ;D maar wel als ze alleen in der kooi zit.buiten de kooi nog niet. komt ook wel goed.

patty


*Esther*


Savanna-c

Leuke foto's!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-*

patty

hoi,
het gaat echt super... ;D ze gaat er voor zitten.

Savanna-c

Wauw wat goed nu nog buiten de kooi proberen!