28 maart 2024, 17:18:28

dagboek croky

Gestart door patty, 28 juni 2012, 21:09:26

« vorige - volgende »

patty

hoi,

ik ga ook maar eens verhaaltjes en ander leuke dingen bij houden van mijn aanstaande eerste valkje. ik ben niet zo goed in schrijven maar daar lezen jullie wel over heen.. hihi of niet. het is lang geleden dat ik ooit een vogeltje heb gehad..ik denk wel meer als twitig jaar. nu ben ik één stuk wijzer geworden op  dit forum. ik heet patty en kom uit  noord brabant.
over drie weken ongeveer krijg ik mijn vakje. ik weet niet goed hoe ik foto's tussen mijn tekst plaats..dus dan maar zo. de eerste foto weet ik niet hoe oud hij zij precies is. de tweede foto denk ik bijna vier weken of zo, ik heb geen idee. vader is lutino moeder een geparelde c... deze ziet :) eruit als een lutino. ik denk zelf dat het een popje is.
mijn kooi is inmiddels ook al klaar.een papagaaiekooi van 50 bij 50 en ongeveer een meter hoog. zie foto, ik ben er blij mee een tweedehandsje van marktplaats. met zo als mijn valkje croky..ik ben bij die mensen al een keer wezen kijken en het zag er goed uit..tja het is altijd afwachten. hier wilde ik het even bij laten...ik ben alles via mijn mobiel aan het type, das niet zo handig.
groetjes van mij en croky natuurlijk.

patty

ik zie dat de foto's niet gelukt zijn.
hier alvast één van croky...

patty

bestanden zijn te groot... hmmm heb ik weer.
nog één van de kooi

Jeroenw

Photobucket geen goed idee dan hoef je foto's ook niet te verkleinen
Je hoef alleen de url of het heet anders te koperen en walla klaar ben je
Het is zo veel makkelijker


patty

hoi,
heb gisteren daar een acount aangemaakt maar ik kan niet in logen...straks nog eens kijken. kom er niet zo snel uit
maar bedankt voor de tip.

*Esther*

Ik werk ook met photobucket. Soms hapert het wel eens. Maar oha ben ik wel tevreden.
gr Esther

Gerdy

blijven proberen ..eens lukt het

patty

wat een drama zeg. ik kom er nog steeds niet op. kan dit ook met picasa of zo iets...  ???

Jeroenw

Heb je geen mail gehad van photobucket ?

Daar staat je gegevens in

Je zal het wel gedaan hebben je hoef geen gebruikers naam in te voeren je kan ook je emaiacount naam in voeren en dan je wachtwoord

Picasa heb geen ervaring mee

patty

nee, geen mail gehad...ook niet in spam... vreemd

Jeroenw

Misschien een typfaut in je mail adres die je opgegeven heb denk ik dat het daarom ook niet lukt

patty

tja, ik kan in logen.. maar nu weet ik het nog niet. ik kan tussen verschillende dingen kiezen. ik heb direct geprobeerd en twee anderen..ik kopieer alleen maar tekst en geen foto. hmmm...nog ff verder zoeken. arme croky krijgt zo geen leuk dagboekje... dom vrouwtje kan misschien ook. ;D

carco

Met picasa lukt het ook hoor als je daar wel bekend mee bent  ;)

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Alexandra

Ik doe het altijd via mijn album.nl
Werkt ook heel simpel

Check out m'n website: http://www.Lichtstadvalkjes.nl

patty


ik zal het nog eens proberen. maar ik zie alleen tekst.geen foto tussen de tekst.