29 maart 2024, 16:50:23

Geweldig :Pico en Bella

Gestart door BroertjeLydia, 27 juni 2012, 14:15:49

« vorige - volgende »

BroertjeLydia

Hallo allemaal!
Zoals de naam al zegt heb ik twee geweldige valkparkieten!
Ik heb ze nu ongeveer een half jaar en iedere dag beleef je de leukste momenten met ze.
Pico is een mannetje en hij wordt in augustus 1.
Bella is een vrouwtje en wordt in november 1 jaar.
Ik weet niet hoe je er foto's op moet zetten, maar als iemand dat mij kan vertellen komen er binnenkort wat foto's



Groetjes


Sanne388

Om foto's te plaatsen kun je het beste je foto's op Photobucket zetten. www.photobucket.com ;)
Als je daar nog geen account voor heb moet je je even aanmelden. als je de fotos daar op gezet hem kun je de Img code kopieren en als je die dan in je bericht zet komt daar de foto.

BroertjeLydia

Jaja, het nestblok hangt er vanaf nu in, eens kijken wat ze er mee gaan doen! :)

TheaV

Welkom hier...! Leuk , weer een Dagboekje erbij!
Ik lees dat je al een broedhok hebt hangen? En het popje wordt in november pas 1 jaar?? Lijkt mij wel heel jong om al een nestje te doen?? Zijn zij wel gekoppelt?
Let wel dat de kans aanwezig is, dat ze nog te onervaren zijn en geen nestje goed kunnen broeden/opvoeden. Met alle ellende van dien. Geen goede basis kan later voor veel verdriet zorgen. Ik denk dat je de natuur zijn gang moet laten gaan en wachten op natuurlijk paringsgedrag en eitjes. Dan pas gaan zij op "huizenjacht". En dan is het tijd voor een blok.
Maar ik wens jou heel veel geluk, gezondheid en vooral genieten met jouw valkjes toe! Ik ben benieuwd naar foto's..... En vervolg.


Elke dag samen met onze dieren, is een dag genieten.
....http://www.vandelotnins.nl        en ook
http://www.everyoneweb.com/VrolijkeValkjes/

smiley

Hallo

Ik sluit mij bij Thea aan ,je popje is pas 9 maanden en dat is veel te jong om eitjes te gaan leggen .
Je popje moet minimaal een jaar zijn maar nog beter is anderhalf jaar .
Dus 1 advies broedblok eruit en nog lekker genieten van je koppeltje zonder nest !!

Groetjes Conny


bezoek ook mijn website www.EveryOneWeb.com/Droomvlucht

BroertjeLydia

Heey, dat was een berichtje van vorig jaar... Ze worden dit jaar 2 , dus zijn ze oud genoeg.  :)
Ik heb wel het idee dat het echt een koppeltje is, ze knuffelen veel, eten samen enz. en af en toe natuurlijk wat plagerijtjes  ;D
Ik wil jullie trouwens heel graag fotoz's sturen, maar ik doe dit via mijn ipad en dat lukt mij nog niet zo...

Groetjes Lydia


Suuús

Leuke foto's!
En knappe valkjes :)

BroertjeLydia

Jaaa, vind ik ook!  :D

Bedankt namens mij, Pico en Bella!

BroertjeLydia

Weer even een berichtje van mijn kant!
Pico en Bella zijn flink in de rui geweest,  dus was het tijd om ze een beetje op te vrolijken nu deze bijna voorbij is...
Dus voor Pico een schommel opgehangen aan het plafond en Bella mocht op mijn schoot een vrouwenfilm kijken   :)
Pico heeft toen 45 minuten uit volle borst zitten fluiten en Bella zat vrolijk wat mee te kraaien/fluiten  :D
Geweldig die valkjes   :D

Groetjes Lydia