27 april 2024, 14:58:49

papegaaienziekte?

Gestart door Lique, 24 oktober 2003, 00:00:53

« vorige - volgende »

Lique

Na een paar uur geslapen te hebben is het vrijdag.
Ik ga zometeen eerst werken, en dan gaan we naar Feld toe.
Ik laat zo snel mogelijk iets weten, zodra het kan.

Het gaat niet lekker met de andere witmasker, die ik in eerste instantie zou vangen.
Hij blijft buiten zitten. de poepjes zitten vastgekleefd onder zijn cloaca.
Zit ongelooflijk bol, maar verder nog wel helder.
Hem nemen we ook mee naar Amersfoort straks.

Wish me luck


Groetjes Lique :-/

clowntje46

Lique  en peter
Heel veel sterkte jullie he  zal de hele morgen aan jullie denken en DUIMEN
dat het meevalt
A lot off luck from this side
XXX Ans

daan

Hoi lique,

Heel veel sterkte he en succes toegewenst. En laat je het ons weten zodra je meer weer?
Kom op he !!!!!!!!!

Knuffiw Daan

Lique

Hoi,

We wouden net weg gaan, maar we moesten even bellen, voordat we weg zouden gaan.
Maar hij is er op het moment niet.
We moeten er vanmiddag om kwart voor 2 zijn.
Hij heeft op het moment een spoedgeval, en daarna heeft hij een langdurige afspraak.

Ik laat het weten, zodra ik meer weet.

groetjes lique

Kolkkie

Hoi Lique,

Ik zal erg hard voor je duimen. Ik ben erg benieuwd wat het is.

Kop op he.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Lique

24 oktober 2003, 14:30:37 #35 Last Edit: 24 oktober 2003, 14:31:45 by Angelique
Hier een paar foto's van zieke valkjes:


Deze moet ook mee naar feld toe

Hij ziet er heel slecht uit


demi

hoi lique

nou meissie ik ga heel hard duimen voor je lieverd
ik zit hier met een :censuur gevoel ik hoop zo dat het allemaal maar mee valt....


diana w :-*

en voor de rest duim ik ook natuurlijk!!!

Natanella

Hoi Lique en alle anderen,

Wat verschrikkelijk wat nu aan het gebeuren is! Je wordt er toch helemaal naar van als je er dieper over nadenkt wat voor een gevolgen het allemaal kan hebben voor de diverse valkjes én mensen!!!

Gelukkig kan ik nog niets merken aan mijn tweetal!
Wél is Johan erg ziek geweest (is nu weer aan de beterende hand) met 1,5 week hoge koorts (40.5) en alles deed hem zeer. De huisarts kon eerst niets vinden, maar na 1.5 week ging hij wat hoesten, en toen kon de huisarts toch wat horen bij zijn longen, daardoor heeft hij een a.b.kuur gehad en knapte toen weer op. Hij is in totaal 3 weken ziek geweest en deze  week voor het eerst weer aan het werk.
Nog is hij wat hoesterig en slapjes, maar dat is ook wel logisch na zo lang hoge koorts. Paracetamol hielpen toen ook niet.
Ook was hij toen erg rillerig en bibberig. Leek ziekte van Parkinson wel!
Nu vraag ik me toch af: zou een mens papegaaienziekte kunnen hebben zonder dat vogels er last van hebben?

Aan de andere kant: momenteel zijn er zoveel zieke mensen met griepverschijnselen! Ook mijn dochter loopt te hoesten en heeft weer allemaal plekjes met jeuk !

Tja, je wordt toch wel angstig van zulke berichten!!
In iedergeval heel veel sterkte allemaal en ik hoop van harte dat deze ziekte snel tot staan gebracht kan worden!

Groetjes, Anita

Marianne

Hoi Lique, Mandy en alle andere,

Ik wil jullie even een hart onder de riem steken en jullie heel veel sterkte en succes wensen.
Ik hoop dat het allemaal wel mee zal vallen........
hoewel het is wel heel toevallig dat alle mensen die naar de vogelbeurs geweest zijn er last van hebben.
Hebben jullie toevallig ook al eens geinformeerd bij de kwekers/handelaren die daar op de beurs stonden?
Ik kan me namelijk niet voorstellen dat die dan niets aan hun valkjes merken, die hebben daar ook een hele dag vertoeft.

Lique heel veel sterkte bij dr. Feld.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Irene

 :o :o Jeetje, lieve allemaal,
wat een ellende zeg!! je wordt er gewoon angstig van!!
Ik hoop dat dr feld wat gerustestellends aan Lique kan doorgeven en dat we er zo met z'n allen met de schrik vrij kunnen komen.
Sterkte Lique!!!!
Groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes


mastolk

Hallo allemaal,

Vreslijk zeg! Al die zieke valkjes!
Ik wens jullie allemaal succes,

En Lique (en Peter) jullie gaan zometeen weg toch? Succes, en ik ben heel benieuwd wat eruit komt!

Groeten MArgrietha en succes met alles!!!!

mon

ooooooooooooo wat erg
nee de valkjes zien er inderdaad erg ziek uit
nou ik duim met jullie mee dat het hopenlijk iets anders is
iets onschuldigs dat jullie en de valkjes gauw weer beter zijn
sterkte en beterschap  groetjes monique

Mandy

Nee, die zien er inderdaad niet lekker uit... :(
Jullie zullen nu wel onderweg zijn, ik duim voor jullie...
Ik ben heel benieuwd wat Feld jullie kan vertellen, maar dat zullen we straks wel horen.
Veel sterkte Angelique en Peter!
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

dammie

Hallo ligue en de andere met hun zieke valkjes,

Ik vind het heeeeeeeeel triest om dit allemaal te lezen :'(.Ik hoop voor jullie allemaal dat er snel iets aan gedaan word en alle valkjes weer gezond worden.Misschien een kleine opluchting om te vermelden dat waar ik werk(Schuttershof in Brunssum)ook veel colegas ziek zijn geweest met de griep.Deze dames hebben geen valkjes dus ik denk dat het gewoon een griepvirus is dat op het moment zeer heftig heerst >:(.Onder onze bewoners(demente ouderen) zijn ook al enkele zwaar ziek geweest.Dus lieve valkenmensjes ik hoop dat ik jullie hiermee misschien een beetje gerust kan stellen.

Verders aan iedereen die zieke zieke valkjes hebben
Heeeeeeeeeeel veel sterkte en ik hoop uit gans mijn hart dat alles goed komt!Om dit alles te lezen doet echt wel pijn,Bahhh wat een ellende.

Zal aan jullie denken,
dikkeeeeeee knuffelssssssssssss en kussssssss

Marianca

Speedy

24 oktober 2003, 17:27:07 #44 Last Edit: 24 oktober 2003, 17:32:09 by Speedy
Zucht))) en een heel diepe zucht)))) ik lees dit nu pas.
Wat vreselijk erg dit, ook ik maak me nu zorgen.
Hier is Rob 2 weken heel erg ziek...de arts zei een vorm van astma...en heeft ventlin gekregen.
Ik schrok, dacht meteen aan de vogels...omdat ik er in korte tijd nu 9 in totaal heb zitten hier. (incl. 3 kwartels)
Hij hoest heel erg en piept bij ademen 's nachts.
Ik hoop volgende week meer te horen en of er een allergie test komt.
Ik heb geen vogels erbij van de vogelbeurs of wat dan ook.
Hier zien ze er voor mij nog goed uit, alleen Nikita, doet al vanaf het begin 1 oog dicht houden, pas als je haar benaderd doet ze hem open.
dit is niet van de laatste tijd dus hoor, dit deed ze altijd al.
Er zit niks op of zo, ziet er gezond uit.
Jeetje wat vind ik dit erg voor jullie allemaal.
Heel verdrietig hoor.
O Angelique en Peter, Henry en alle anderen die dit nu meemaken.....ik wens jullie heel veel sterkte toe.
En dat het nu ophoudt met dode valkjes.

Groetjes,
    Trudie