9 mei 2025, 16:01:34

valkje tica haar eerste eitje!

Gestart door kevin visser, 26 juni 2012, 00:12:50

« vorige - volgende »

Jeroenw

Citaat van: kevin visser op 28 juni 2012, 15:47:11
laat maar zitten als jeroen het graag wil verpesten op zijn manier om nog eens te reageren met wat hij weer doet nergens op slaat laat maar.  >:(

Heel spijtig dat je het zo oppakt,
Ten eerste ik wil het niet voor je verpesten. Je liet een dwingen manier zien om vragen te krijgen om dat je geen antwoorden op je vragen kreeg.

Maar ik wilde je het duidelijk maken dat het ook anders kan want mooi zo van krijg ik hier antwoord op kom op kom op , is geen goed plan om het zo te doen . Ik doe het niet om je te pesten maar om je weg wijs te maken zo dat het ook anders kan en voor iemand die 16 is daar heb ik veel meer begrip voor dan een persoon die ouder is snap je daarom was de leeftijd zo belangrijk te weten voor mij,

Ik merk ook dat je veel  van je valkjes houd en daarom Is het zo belangrijk dat je ook geholpen word met je vragen voor jou en je valkjes

En mag het dan toch niet zo opgepakt worden
Dan ben ik oom beroerd om te zeggen sorry daarvoor
Bijdeze

kevin visser

eindelijk jeroen je snapt het. ;D

oja bedankt iedereen voor de snelle reacties haha!

iets wat in vreemd vind.. meestal zijn er mensen die een valkje hebben en die al 10 eitjes gelegt hebben en mijn er tegen over maar 2 in een weekje. maar het is al 3 dagen niet meer gebeurd.

moet ik ze echt laten liggen? want de hobbykweker zij ook al gewoon er uit halen. want tica kijkt er echt niet naar om volgens mij.

ach ja bij het volgende eitje als die komt laat ik hem wel eventjes liggen!

en een keertje jonge valkjes lijkt me wel leuk
en dat mensen ze op komen halen als ze ouder zijn
lijkt me altijd wel een keer leuk net een goede daad
zegmaar haha :P

maar daar wil ik nog wel even over na denken. ;D

Jeroenw

Ik snap het al vanaf. Het beging maar snap jij het ook
Zo niet dan spijt me dat

Laten leggen die eitjes . Tot dat het leggen afgelopen is broed ze 3 weken laten leggen

Rianne

Citaat van: Rianne op 28 juni 2012, 14:17:13
Mensen, het is al uitgesproken, zullen we het verder met rust laten, en verder elkaars leeftijd buiten beschouwing laten? In een gelijkwaardige discussie heeft dat er niks mee te maken.

Rianne, moderator valkparkiet.com

::)
Nog 1 woord off-topic en hier gaat een slot op.