27 april 2024, 22:20:38

Tami´s valkjes, fotooooooossssss :-D

Gestart door Tamireya, 20 april 2011, 21:23:50

« vorige - volgende »

Tamireya

Even een kleine update van hier  ;)

Boke is helemaal thuis nu.
Iedere ochtend komt hij nu bij mij zitten (dat kwam hij al) en wil dat ik hem kroel en ja hoor ik mag (en ben veplicht) om mijn vingers dan ook te bewegen erbij  ;D

Zooo schattig als hij dan zijn hoofdje helemaal rond draait en je hem ziet genieten  :D

Het koppelen met Boke en Cleo lijkt steeds beter te gaan, ze zijn altijd samen. Waar de een is kan de ander niet ver weg zijn.
Gisteren zag ik ook de eerste kroelpogingen van hun twee en ik lag weer is in een deuk voor lachen.
Boke hoofd naar beneden, Cleo hoofd naar beneden en geen van twee wist eigenlijk hoe je de ander moest kroelen  ;D
Stapje voor, stapje terug, brabbelen, knabbelen maar dat vonden alle twee niet goed hahaha
Tot slot besloten ze dan maar samen weer een paar rondjes als de gekken in de woonkamer te vliegen.
Sinds Boke hier is kan Cleo veel veel beter vliegen als daarvoor.
Boke is gewoon gek als het om vliegen gaat.
Lijkt echt zo´n kamikaze piloot af en toe waarvan je niet teveel erna moet kijken omdat je denkt dat ie ieder moment neer gaat storten en Cleo heeft dit zo perfect gekopieerd dat zij deze "truc" nu ook beheerst  :D

Yin en Yang zijn nog steeds volop in de wip en als ik hier zo die kleine leuke lieve schaattige donsjes bekijk krijg ik er wel zin in om een blok te geven  :-[

Maar ja, nu heb ik geen plek meer voor een derde kooi dus dat zal zo lang moeten wachten tot dat Boke bij de anderen kan oftewel wil.

Het gaat eigenlijk heel erg goed, zelfs Yang heeft tot nu toe niet een keer gemopperd zoals het bij Cali het geval was maar Boke wil niks van de andere kooi weten.
Ik denk dat hij er gewoon een beetje bang nog voor is om die stap te wagen  ;)

Heeft iemand misschien tips hoe ik dit kan veranderen? Zijn vertrouwde kooi misschien eens uit zijn zicht verwijderen en zijn speelgoed in de andere hangen, zodat hij geen andere keuze heeft?
Of gewoon afwachten tot dat Cleo en Boke echt een heel goed en hecht koppeltje zijn en hij haar dan in de kooi gaat volgen?


Weer eens een foto van "het" Cali  ;D


Samen aan de trosgierst.


Maak je alweer foto´s .....








Jeroenw

De rode ogen van haar :D
Al een koppeltje gevormd zie ik ,mooie jongen kunnen daar uit komen
Denk ik

Mambo

Benieuwd of die 2 ondertussen al wat gevorderd zijn, of het gewoon nog houden op gezellig samen de boel slopen... :)

Tamireya

Niks nieuws hier op dit moment. ;D

Ze slopen de boel hier lekker met z´n tweetjes en blijven altijd bij elkaar in de buurt maar verder nog niks  ;)

Boke oefent het tequila liedje op dit moment, zo grappig als hij tussendoor dan weer de adams family gaat zingen hahaha

Gaat dus alles lekker zijn gangetje hier, alleen even niet zoveel nieuws  te vertellen  :D

Mambo

Ja, de adams family is zijn favoriet wel. Daardoor is hij al zijn andere liedjes ook vergeten :) Volgens mij komt het door de "klik, klik" dat hij dat zo leuk vindt. Maar toch leuk dat hij nog andere dingen probeert te leren. :)

Hier begint alles op zijn plaats te geraken. Het is een ander huisje waar Boke nooit geleefd heeft, dat maakt het o pzich gemakkelijker, maar toch missen we hem nog.

Geef hem maar een dikke kroel van ons allemaal.
:)

Mambo

Nog een update van de gebeurtenissen in de "zwerm" ?  ;D

Jeroenw


Tamireya

Vandaag eens leuk nieuws gemengd met niet zo leuk nieuws.

De beslissing om voor Yin en Yang een nieuw plekje te zoeken is door een enorm grote persoonlijke verandering uit mijn handen genomen.

Ik ben onverhoopt maar wel erg gewenst, zwanger wat heel leuk natuurlijk is maar ook betekent dat ik gewoon keuzes moet gaan maken en ik mijn "zwerm" moet krimpen.

Wij hebben dus het besluit genomen om voor Yin en Yang en ook voor Calimero een nieuw thuis te gaan zoeken.

Voor Y&Y zoek ik een leuk plekje in een buitenvoliere aangezien ze niet tam te krijgen zijn.
Ook gaan ze niet apart van elkaar weg omdat ze een hecht koppel zijn.

De beslissing om Calimero weg te doen is niet makkelijk geweest maar aangezien wij dus nu niet van plan zijn om een partner voor hem/haar in huis te halen denk ik dat hij ergens anders beter op zijn plekje zal zijn waar hij wel de kans heeft om ook een partner te krijgen.

Cleo en Boke kunnen en mogen niet weg, dat stond niet ter sprake want alle valkjes weg wilden wij allemaal niet !
Die twee zijn inmiddels best wel gehecht aan elkaar wat heel leuk is om te zien.
Boke fluit voor Cleo en zij gaat heel leuk kippetje zitten voor hem maar daar kan hij nog niet zo heel veel mee  ;D
Ze zijn ook niet meer van elkaar weg te krijgen, ze doen echt alles met elkaar  :)


Dus mocht iemand interesse in ze hebben dan hoor ik dat wel heel graag  ;)

Jeroenw

Van hartegefeliciteerd met je zwangerschap, dat het een wolk van een baby mag worden. en dat hij julie in het gezin veel liefde mag geven en ook weer veel geluk en liefde aan jullie terug kan geven
geniet ervan



Jeroenw


Cherro

Hey meis, wat super dat jullie zwanger zijn!

Gefeliciteerd! Hoe gaat het met je zwangerschap? En al plek gevonden voor alle vogeltjes?



Ik ben rond, rond is toch ook een vorm? ;)


Nog te reserveren, jonge cinnamon bonte opaline geelwangjongen en bonte wildkleurtjes!