28 maart 2024, 21:25:26

Fotowedstrijd - juli 2012

Gestart door Sanna, 3 juni 2012, 14:07:40

« vorige - volgende »

Op ongemakkelijke plaatsen

Foto 1
Foto 2
Foto 3
Foto 4
Foto 5

Sanna

3 juni 2012, 14:07:40 Last Edit: 14 juli 2012, 09:21:26 by Sanna
Ook juli gaat net even anders in verband met de vakantie. Ik kan jullie wel beloven dat ik per 1 juli de wedstrijd open, maar ik weet nu al dat me dat niet gaat lukken ;D. Dus... 15 juli ben ik weer terug van vakantie, in de week daarna wordt de wedstrijd geopend.

Het thema van de fotowedstrijd van juli is:

Op ongemakkelijke plaatsen


Valkjes kunnen de meest onhandige plaatsen verzinnen om te ontdekken dat ze daar óók kunnen zitten. Ik noem maar bijvoorbeeld een magnetron ofzo....... Soms lig je ook gewoon helemaal dubbel om waar je je valkje nu weer terugvindt. Andere keren is het ook minder grappig, als het je favoriete kamerplant betreft bijvoorbeeld ::). Ik ben weer benieuwd!

Stuur je foto vóór 15 juli naar: fotowedstrijd@valkparkiet.com. Foto's niet verkleinen. Bewerken mag, maar hoeft niet.

Let erop! 1 inzending per persoon... (check ook even met je gezinsleden ;))

Succes met de wedstrijd!


Foto 1



Foto 2



Foto 3



Foto 4



Foto 5



Rocko

leuk!! daar is mn valkje goed in  8)

foto is verstuurd!!  ;D

Sanna

Weer leuke inzendingen mensen! Doe je best, stem op je favorieten. De poll wordt omstreeks 31 juli gesloten. Veel succes iedereen!

Groetjes, Sanna

Savanna-c

En wie is de winnaar? volgens mij foto 4 toch?

Savanna-c

Is er nog geen fotowedstrijd voor augustus? De maand is al ver over de helft  ???

Maar ik moet geduld hebben  ::)

Rocko


Savanna-c

Ja idd Nu is er al niets meer voor augustus :( Jammer want ik wil ook een keer mee doen! Dan maar hopen dat er met september wel een fotowedstrijd komt!!

Hermien

September is inmiddels ook historie evenals oktober. Het lijkt erop dat er geen fotowedstrijden meer worden uitgeschreven. Alle thema's zijn ook al zo'n beetje behandeld....

Jeroenw

Sanna : haar study neemt veel tijd in beslag ze heb geen tijd ervoor

Sanna

Met diepe schaamte moest ik erop gewezen worden dat ik voor juli 2012 helemaal vergeten ben de winnaar aan te wijzen en het cadeautje uit te delen :-[ :-[. Sorry Alexandra ;D, bij deze vind je je cadeautje alsnog in de Hall of fame:

http://i73.photobucket.com/albums/i218/tiel_love/2012-07.jpg

Gefeliciteerd Alexandra met je mooi verstopte Coco!!

Groetjes, Sanna

.Alexandra.

Bedankt Sanna voor het cadeautje! Coco is er erg blij mee  ;D

Sanna