19 april 2024, 12:55:16

Wedstrijden

Gestart door Sven de Valk, 31 mei 2012, 20:22:42

« vorige - volgende »

Sven de Valk

Heyhoi,

Ik heb een vraagje, ik zit nu bij een verenging en die doen wel is wedstrijden, maar ik heb een mooi valkje die geringd is maar die ring is niet van mij, ik heb begrepen als je landelijk of hoger mee doet moet je je eigen ringen gebruiken maar die heb ik nog niet binnen, heb me kweeknummer nog niet.

Maar kan dit wel of moet je een clubnummer of eigen nummer hebben, want de prijzen komen natuurlijk wel op de naam van die andere kweker.

Sven (16jaar)


Patrick

Bij je eigen vereniging kan je insturen voor de OK (open klasse). De prijzen die je dan eventueel zou kunnen winnen komen gewoon op jou naam te staan want JIJ bent de inzender en eigenaar van de vogel ;-)
Op district kan je ook geloof ik nog inschrijven voor de open klasse maar op Apeldoorn alleen met je eigen kweek ringen (vogels die je zelf gekweekt hebt dus).
Iedere vereniging heeft op de eerste vergaderingen wel informatie beschikbaar over de tentoonstelling en anders zou ik gewoon de voorzitter eens bellen voor je vragen hierover. Die hoort precies te weten hoe en wat er kan en mag maar ze zullen blij zijn hoor als je een vogel in wilt zenden voor de tentoonstelling !!!!!!

Gr,

Patrick
Lid van Internationale Werkgroep Valkparkieten
www.werkgroepvalkparkieten.nl