gewicht/voeding/ontlasting aan de slechte kant :(

Gestart door Whitney, 22 mei 2012, 21:29:30

« vorige - volgende »

Whitney

hier ben weer,

mijn vogeltjes van 7 en 8 maart zijn opeens achteruit gegaan, het gewicht van de oudste heeft een verschil van 10 gram en is dus erg mager terwijl de  1 dag jongere  al 60 gram weegt!, het lukt me maar niet op ze aan de zaad te brengen, ik geef ze wel spuiten water zodat ze genoeg water binnen krijgen en zitten nog steeds onder de lamp, want als ik het weg zou halen zal het helemaal fout gaan omdat, blacky ( 7 maart) 's ochtends om 7.30 half dood op de grond lag, ik bartse in tranen uit, ik legde haar op een houten tafel en zag haar staartveren uitspreiden , ik zag haar ademen en had haar meteen onder de lamp gezet, ze kwam langzaam bij en daarna toen alles weer normaal leek, deed tie alleen maar spastischie bewegingen wat ik natuurlijk eng vond.Het leek alsof ze gewoon niet goed goed was. Toen ik thuis kwam van school stond ze weer normaal wat ik natuurlijk heel raar vond ??? ( dit gebeurde 2 a 3 weken geleden ofzo, maarja nu is eigenlijk de vraag;

- hoe kan ik ze eindelijk aan de zaad brengen?, ze zijn nog aan de pap! En als ik ze zaad geef dan pellen ze het alleen en eten de inhoud niet op :(
- hun ontlasting is kleverig, wat moet ik doen?
- Hoe kan ik hun gewicht sneller toe laten nemen?, meer pap? of toch wachten tot ze gaan eten...


Poco/Phoebe
Ik ben niet heel actief op het forum, het kan daarom zo zijn dat je na een lange tijd pas een privébericht van me terug krijgt.

mijn excuses