29 maart 2024, 00:18:48

valkjes 4 enhalfe week oud

Gestart door henk33, 6 mei 2012, 21:36:10

« vorige - volgende »

henk33

hallo ik heb een vraag ikhoop dat ikhier goed zit ik heb3 valkjes van ongeveer 4 en hafe week oud ik heb ze vandaag op 6-5-12 uit hun blok gehaald omdat er elke keer eenander valk er in komt en eiren gaat leggen en de kleintjes weg jaagt
de moeder komt soms inde blok als die andere valk weg is ikheb nu al 2 x de eirenweg gehaald van die eene valkje maar legt elke keer weer een ei er in en heb het gevoel dat ze niet meer veel word gevoerd door hun ouders ivb de andere valk die elke keer in de blok gaat broeiden dus daarom hebik die 3 valkjeser uit gehaald en lekker in een kooi inde huis kamer neer gezet nu heb ik ze vandaag klein beetje pap gegeven nutribird a21 heet het geloof ikhaha ik heb ze even gewogen rond de 80 gram zijn ze ze zijn nog nooit uit de blok geweest
ik had begrepen dat als ze 4 wekenzijn dat ze danvoor de eerste keer uit de blok zullen vliegen is dus niet het geval vind het ook raar dat dat kon wand ze hebbnwel al veren maar nog niet op de rug hoevaak moet ik ze nu pap geven ik werk zelf van 6 tot 5 dsals ik thuis komt geef ik ze meteen pap
heb wel een bakje water en voer in de kooi gezet maar eten niet zelf nog dus mij vraag waar het ook om gaat is hoevaak moet ikze eten geven zal graag hulp andwoord willen hebben
als het kan graag mailen naar hendrikuskuup@hotmail.com
mvg henk zie foto

Coco en Chantal

Lees dit maar eens heel goed ;) daar lees je hoe vaak je de valkjes moet voeren.

http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,19918.0.html
Groetjes Chantal en de valkjes


Lin

hallo Henk,

Kan je niet nog een blok neerzetten? Of in een kooi het koppel apart zetten met het jong?


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Rianne

Was het niet mogelijk om de storende valk apart te zetten?

henk33


Lin



Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)