28 maart 2024, 09:21:48

Fotowedstrijd - mei/juni 2012

Gestart door Sanna, 7 mei 2012, 19:16:41

« vorige - volgende »

Samen eten

Foto 1
Foto 2
Foto 3
Foto 4
Foto 5
Foto 6

Sanna

7 mei 2012, 19:16:41 Last Edit: 1 juni 2012, 15:48:23 by Sanna
Het wordt deze maand een gecombineerde fotowedstrijd, voor zowel mei als juni. Doordat ik het ineens razend druk met m'n opleiding heb gekregen ben ik niet eerder aan de wedstrijd voor mei toegekomen en de komende tijd zal ik het nog druk hebben. Dus om toch een wedstrijd de kunnen houden èn mezelf een beetje te ontlasten pakken we deze keer 2 maanden samen.

Het thema van de fotowedstrijd van mei/juni is:

Samen eten


Ik denk niet dat dit thema veel uitleg behoeft ;D. Laat maar eens zien hoe jullie of jullie valkjes samen eten. Ik ben benieuwd naar de inzendingen.

Stuur je foto vóór 25 mei naar: fotowedstrijd@valkparkiet.com. Foto's niet verkleinen. Bewerken mag, maar hoeft niet.

Let erop! 1 inzending per persoon... (check ook even met je gezinsleden ;))

Succes met de wedstrijd!


Foto 1



Foto 2



Foto 3



Foto 4



Foto 5



Foto 6



Jeroenw

Hier kan ik wat mee samen eten dat word veel foto's  maken en beste eruit kiezen , ik doe mee

Sanna


Sanna

Lieve mensen, ik heb 2 inzendingen binnen.... Biedt er iemand nog iets??

Sanna

Yes, we hebben weer leuke inzendingen binnen gekregen!! Nou mensen, succes met de wedstrijd. Iedereen mag op 3 favoriete foto's stemmen. Het is weer een moeilijke keuze...  ;D

Bello

 :'( ik zie alleen rode kruisjes en geen foto's
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Rozzy-lee


Sanna

Zijn er nog meer mensen die alleen maar rode kruisjes zien?? Want ik zie de foto's wel gewoon en ook zie ik dat er al verschillende mensen gestemd hebben.

animallovertje

Nog 4 jonge valkjes beschikbaar!
http://valkendroom.webklik.nl/
--------------

Bello

Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Alexandra

Ik heb juist gekozen voor die foto's waaruit (een beetje) blijkt dat de valkjes samen met ons eten (of onze resten opeten)  ;D

Leuke foto's !!!

Check out m'n website: http://www.Lichtstadvalkjes.nl

Rozzy-lee

CitaatZijn er nog meer mensen die alleen maar rode kruisjes zien??

Wij hebben inmiddles ook beeld  :)

Jeroenw

Van wie is de foto num 1 ? mooi voliere lijk op die van mij
Ik heb op foto's gestemd dat het meest natuurlijk gezond voedsel tot zich nemen

Jeroenw

Het blijf op 18 stemmen staan kom op mensen stemmen!

patty

hè Op
leuke foto's allemaal. maar ik ga voor foto drie.
vet romanties... hihi