16 mei 2025, 17:59:29

pale fallow witmasker jong

Gestart door Dennisfr, 5 mei 2012, 19:27:24

« vorige - volgende »

Dennisfr

ik heb weer geluk mooi pale fallow witmasker jong licht van kleur .de jongste onderaan de foto is een pale fallow bleekmaskerwitmasker kan helaas nog niet zien hoe die eruit komt te zien.

Lin

6 mei 2012, 14:34:00 #1 Last Edit: 6 mei 2012, 14:36:17 by Lin
Hoi dennis, wat is je vraag? als je geen vraag hebt kan je ook bij dagboeken of verhalen wat vertellen. De onderste heeft een gele kuif dat het een bonte pale fallow is en geen witmasker of zie ik dat niet goed op mijn tel. ? Wat zijn de ouders eigenlijk?

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Dennisfr

er was geen vraag wou gewoon de jongen laten zien en nee het is geen bonte. het word een pale fallow bleekmaskerwitmasker.

de ouders zijn witmasker split pale fallow x opaline pale fallow bleekmaskerwitmasker lutino

Lin

Dan vertekend mijn tel. Ik zie nl geel dons en gele kuif.  :)

*Yvon

Hoi hoi

Ik zie hetzelfde als Lin.  :)
Zal dan met het lichtval te maken hebben.

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Dennisfr

een bleekmaskerwitmasker heeft altijd geel dons
de andere benaming is bleekmasker hetrozygoot (dus split witmasker) voor het gemak noemt men het dus bleekmaskerwitmasker aan elkaar

Rianne

Lin, bleekmaskerwitmasker betekend niet dat het een witmasker valk is, maar dat de valk eruit ziet als een bleekmasker omdat deze split is voor zowel bleekmasker en witmasker.

Dennisfr

precies die 2 donkere jongen zijn ook 2 wildkleur bleekmaskerwitmaskers of de andere benaming wildkleur bleekmasker hetrozygoot. stel ze zijn dus niet split witmasker zijn het bleekmasker homozygoot.

Lin

ja ik snap het ik dacht idd wat anders ik miste het bleekmasker. komt denk ik  doro de titel en het andere jong:-X