Meer smilys emotions om je bericht beter uit te kunnen drukken?

Gestart door Jeroenw, 4 mei 2012, 21:35:49

« vorige - volgende »

Jeroenw

Meer emotions smilys om je bericht beter uit te kunnen drukken?

Waarom dat ?

Omdat je zo meer impressie in je bericht kan plaatsen
Je leest een bericht op je eigen gevoel je humeur
Als je humeur slecht is of je bent prikkelbaar dan kan zo bericht gelezen worden, op de manier  terwel het zo niet bedoelt is

En niet iedereen kan zich goed uitdrukken in het schrift

En door meer emotion dan maak je het gevoel de bedoeling van de ateur duidelijker,

Jeroen

Rianne

Ikzelf mis geen smiley's :) Maar welke mis je dan? Als je iets met een grapje bedoelt voeg je toch ;) of ;D toe?

Jeroenw


Rianne

Dat zijn er een paar honderd, mis je die allemaal? ;)

carco

lijkt me niet echt bevorderlijk voor het forum om in elke zin smileys te zetten. Dit is alleen maar storend.
Mis je er één kan je die zelf toch ook uploaden ?

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Jeroenw

Citaat van: Rianne op  5 mei 2012, 10:05:46
Dat zijn er een paar honderd, mis je die allemaal? ;)


Mis een aantal dat verschil kan maken dat uplouden dan ben je lang en onhandig lang bezig

En als het met goede manier gebruikt word dan is dat een verrijking voor de forum

*Yvon

Hoi hoi

Ik vind wel dat er genoeg smileys zijn.
Hoogstens misschien een hartje zou er wel bij mogen.  ;)
Teveel smileys zou ik ook storend vinden,zeker als ze net iets te groot worden om achter een zin te zetten.
Dan wordt de tekst ook zo uit elkaar gerukt.

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Jeroenw

Je mis een hartje dat is al 1 smily dat bij Gevoegd kan worden ;D
Ik mis bv een knuffel smiley
Weet je wat ook leuk is cockatiel smiley s

Je heb gelijk dat teveel storend is kan zijn maar ik bedoel niet een heel collectie wat ik eerder in mijn bericht wel heb laten zien faute voorstelling, nog enkele erbij  dat is mijn bedoeling
Een smiley die bloemetjes geef is er ook 1 kan er ook bij ;D

Savanna-c

Ja ik vind ook dat er wel een stuk of 5nieuwe smileys bij zou kunnen, Een valkje's smile, hartje, etende smiley (als je het bijvoorbeeld over het valkje hebt die aan het eten is ofzo) Die bloemen geeft smiley van Jeroenw is ook leuk bedacht :)

En verder misschien nog zo'n duim omhoog smiley die je bij hyves ook hebt ;)

En dat vind ik echt de bijhorende smiley's vooral het valkje want dit is een forum over valkjes en dan hebben we niet eens een smiley waar een valkje in staat  ???