koppel met jongen samen los met ander koppel?!

Gestart door animallovertje, 1 mei 2012, 11:42:06

« vorige - volgende »

animallovertje

ik heb net even de kooi van Remi en Cleo los gezet zodat lekker rond kunnen vliegen. hun jongen kunnen ook al vliegen en gaan ook al uit de kooi. nu hebben Remi en Cleo gelijk het andere koppel opgezocht waarmee ze normaal altijd samen in de kooi zitten. ze zoeken elkaar echt op tegen de tralies.
nu vroeg ik me af of ik ze samen los zou kunnen laten. en misschien zelfs al met z'n allen in de kooi zou kunnen doen als het goed loopt. ze hebben dan namelijk ook veel meer ruimte en de kleintjes kunnen dan ook meer klimmen en doen . en natuurlijk wennen aan andere valkparkieten.

Ik ben benieuwd .
Nog 4 jonge valkjes beschikbaar!
http://valkendroom.webklik.nl/
--------------

animallovertje

nou.. ik heb de gok gewaagt.. kan ze natuurlijk altijd uit elkaar halen wanneer het toch niet gaat.. de koppels zochten elkaar gelijk op en Cleo en Remi moesten gelijk even kijken hoe het er in hun oude verblijf aan toe ging. gingen daar dus gelijk overal klimmen en klauteren.. toen begon mijn geknutsel.. ik had namelijk besloten dat ik de kleintjes toch wel met hun vertrouwde verblijf wilde koppelen aan het grote verblijf.. dat was een heel gepuzzel maar uiteindelijk heb ik het voor elkaar gekregen. de kooien staan nu tegen elkaar aan met  een opening waar ze dus naar beide kooien door kunnen gaan.
ze lijken het erg naar hun zin te hebben met z'n allen. knurfje ging al bij de kleintjes kijken, maar was erg rustig en de kleintjes waren erg nieuwsgierig naar hem.
nu pas merk ik hoeveel boogie en het bonte jong op elkaar lijken!! het is echt moeilijk om die 2 uit elkaar te houden, haha

het jongste jong zit nu in de grote voliere. en ook de bonte heeft de opening al ontdekt.

Cleo heeft ook al weer wat gevoerd dus dat gaat gewoon goed door. maar ze kunnen nu tenminste wat meer gaan verkennen en klauteren :)
Nog 4 jonge valkjes beschikbaar!
http://valkendroom.webklik.nl/
--------------